Wabby Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har en Toshiba M30 med 1,5 Ghz centrino Cpu i. Den har jeg lyst til å bytte ut med med en 1.7 Ghz. Noen som vet om dette lar seg gjøre? Ser at modellene er levert med prosessor opp til 1.7 men har hovedkortet har vært forskjellig... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det spørs hvor gammel den pentium m som sitter i maskinen din er. Om det er en banias, er det ikke sikkert du kan oppgradere til dothan, eller den nyeste sonomaen. CPU socketen skal vær en samme. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Om det er banias så kan du bytte til dothan, men enkelte ganger så trenger du kanskje en bios oppdatering. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hvis biosen din støtter dothan og du har banias, så vil det gå an å bytte til en dothan, hvis ikke kan du kun benytte deg av prosessortypen som er i maskinen din allerede (hvis ikke det finnes en bios oppdatering som kan fikse det som sagt) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Hva er forskjell på banias og dothan? og hvordan kan jeg se forskjellen? Dette var noen helt fremmede uttrykk for meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Banias har 1mb cache, dothan har 2mb. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Banias har 1mb cache, dothan har 2mb. 5104183[/snapback] Jeg har Banais og kjørte nettopp en Bios Update, Den oppdaterte versionen var relativ ny. Hadde det vært merkbart fra 1,5ghz banais til 1.7ghz dothran ?? Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hvorfor vuderer du å bytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå