Gå til innhold

må jeg aktivere windows?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må holde meg på det rene her..... LINK legger med en link til en tråd jeg hadde for ei tid tilbake...... kasta keyen....

så fikk jeg tak i en annen og brukte den når jeg endelig hadde kjøpt xp skulle det jo installeres!

hva skjer hvis jeg ikke aktiverer? får jeg ikke starta maskina?

Lenke til kommentar
hva skjer hvis jeg ikke aktiverer? får jeg ikke starta maskina?

5099874[/snapback]

Noe sånt, ja. Har ikke opplevd dette selv, men etter de 30 dagene du har på deg til å aktivere kommer du vel ikke inn i Windows. Selvfølgelig finnes det visstnok måter å cracke dette på, men det skal vi ikke snakke om her. :)

Lenke til kommentar
må holde meg på det rene her..... LINK legger med en link til en tråd jeg hadde for ei tid tilbake...... kasta keyen....

5099874[/snapback]

Ærlig talt, hvis du kasta lisensnøkkelen så har du deg selv å takke. Enkelte ting gjør man bare ikke, og dette er blant dem.

Lenke til kommentar
ring windows de hjelper deg ! etter 30 dager sperres windows å du må registrere via nette eller telefon viss ikke kommer du ikke inn i windows ! men ring windows de sier hva du må gjøre ! :thumbup:

5101566[/snapback]

For det første må du ringe Microsoft, og ikke windows. Videre mistenker jeg at det hjelper veldig lite å ringe og si "Hei, jeg kastet produktnøkkelen min så jeg fant en piratnøkkel og installerte, men nå får jeg ikke aktivert. Kan dere gi meg en ny produktnøkkel?" Da hadde det vært litt for enkelt å få gratis produktnøkler.

Lenke til kommentar

Er nok redd at dette ikke hjelper i det hele tatt... Da kunne jo alle som hadde kjøpt en lisens fått en ekstra eller femten gratis ved å ringe MS...

Samme hvor surt det enn er så tror jeg nok at det beste vil være å kjøpe en ny lisens for så å passe på å ikke kaste nøkkelen... :p

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...