thomassit0 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hvordan åpner man pipes'a? Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hvorfor finner jeg ikke dette kortet i hw.no's prisguide? Vurderer dette sammen med denne handlevogna. Dette skal naturligvis suppleres med vannkjøling (usikker enda, men d blir dualrad og 1/2" og peltier på CPU + GPU), samt Raptor 74, Hiper 580W etc. Er det noen som har sett reviews eller har testet dette skjermkortet sammen med Peltier kjøling? EDIT: Hmh.. en liten leif på besøk. Endret 9. november 2005 av Mezzy Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor finner jeg ikke dette kortet i hw.no's prisguide? Vurderer dette sammen med denne handlevogna. Dette skal naturligvis suppleres med vannkjøling (usikker enda, men d blir dualrad og 1/2" og peltier på CPU + GPU), samt Raptor 74, Hiper 580W etc. Er det noen som har sett reviews eller har testet dette skjermkortet sammen med Peltier kjøling? EDIT: Hmh.. en liten leif på besøk. 5130334[/snapback] Jeg har ikke kommet over noen slike reviews enda.. si gjerne ifra om du finner.. Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 hvordan åpner man pipes'a? 5129125[/snapback] Se her: LINK Lenke til kommentar
assi4 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Fikk mitt connect 3d kort, mangler nå bare resten av pcen Noen måte å vite om det er et moddbart kort uten å prøve det? Tenker å prøve å bytte det hvis jeg skulle være uheldig å få et dårlig, men har vel egentli bare 14 dager på meg isåfall.. Og resten av delene kommer tidligst litt uti denne uken.. Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Fikk mitt connect 3d kort, mangler nå bare resten av pcen Noen måte å vite om det er et moddbart kort uten å prøve det? Tenker å prøve å bytte det hvis jeg skulle være uheldig å få et dårlig, men har vel egentli bare 14 dager på meg isåfall.. Og resten av delene kommer tidligst litt uti denne uken.. 5149450[/snapback] Du kan sjekke ut denne linken.. Sjekk under der det står: "Is my card moddable?" Da skal du få sjekket om det lar seg gjøre.. Jeg gadd aldri å sjekke selv, bare tok sjansen og håpet på det beste.. I verste fall, kan man legge inn igjen den originale biosen da.. Endret 14. november 2005 av Cantus Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvordan er Hightech kortet som Netshop har på ukens tilbud denne uka? LINK - Hightech Excalibur Radeon X800GTO 256MB Produsentinfo Dette kortet kjører på R480 kjerne og er "Crossfire" ready. Er alle X800GTO korta det? Lenke til kommentar
matmons Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bumper denne da jeg lurer på det samme Er det noen som har kjøpt dette kortet som er ukens hos netshop. Har ikke funnet funnet noen tester som bekrefter at det er mulig å opne til 16pipes, men heller ingen som avkrefter dette Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Bumper denne da jeg lurer på det samme Er det noen som har kjøpt dette kortet som er ukens hos netshop. Har ikke funnet funnet noen tester som bekrefter at det er mulig å opne til 16pipes, men heller ingen som avkrefter dette 5162098[/snapback] Jeg sjekket litt ang dette kortet tidligere, før jeg kjøpte Connect3d sitt.. HIS kortet også har R480 kjerne, og 1.6 ns minne, slik som Sapphire sitt GTO2 kort.. Pga dette hadde jeg store forhåpninger om at dette kortet også kanskje ville la seg modde... MEN, etter det jeg fant ut, er ikke dette tilfelle.. Det har noe med layout på kortet, og at pipe'ene har blitt laserkuttet på kjernen, og da hjelper det ikke i det hele tatt om du flasher bios... Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Er det stor forskjell på Sapphire x800 gto og powercolor x800 gto, eller er det stortsett samme effekt? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Powercolor kan ikke softmoddes til 16pipe lines pga lasercut i kjernen... Leste en plass at connect 3d hadde en suksessrate på rundt 80%, men om dette stemmer er ukjent Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 softmoddes? hva er det? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ok, har funnet det ut nu. Vil dere si det er vanskelig å softmodde Connect3d X800 GTO? Har aldri flasha bios osv. Klarer jeg det selv? Vil ikke ødelegge kortet når det kommer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) ey har nettopp sikret meg ett sapphire x800 gto2 på ebay til den nette sum av 242$ inkl frakt = 1597,- EDIT kom over en side som selger pre modda GTO2 kort med ati silencer ferdig montert.. http://www.mad-moxx.de/view_artikel.php?id=576 249€ tar de.. Endret 17. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
matmons Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kom over denne: http://www.tweaknews.net/forum/viewtopic.php?t=6236 Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jepps, da var mitt GTO også oppe i 16 pipes strålende fornøyd med dette kortet. Core er nå oppe i nesten 600 med luft. Tok en rask bench med A64 3000+ og fikk rett over 6000 i 3Dmark2K5. Dette er definitivt verdt pengene. Ble litt skremt da jeg ikke fikk flashet biosen i starten, men det viste seg å komme av en defekt diskett. Måtte til med CD og da funka det fett. Lenke til kommentar
assi4 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Mitt er nå også oppe i 16ppl :!: Jeg hadde også problemer med disken først, satt i nesten 15 min å ventet på flashingen skulle bli ferdig men ingenting sjedde.. Var ikke særlig gøy å måtte restarte hele pcen mens flashinga foregikk Edit: 3DMarks - 5086 @ stock (core 398,25 og mem 492,75) :!: Endret 21. november 2005 av assi4 Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) oops, kunne fort godt galt der. Edit: En skriveleif der. Endret 19. november 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Driver å leser en anmeldelse på det HIS kortet her. Det er visstnok "sinnsykt". De hadde aldri overklokket et skjermkort så mye før. Fikk over 190Mhz++ på kjernen. Men jeg leste at en over her sa at minne var spesifisert til 1,6ns. Ifølge TweakNews er det bare 2,0ns. Endret 19. november 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 så vidt jeg har forstått så kan ikke HIS kortet flashes til 16 pipes, så det taper endel på det selv om klokkingen er rå. Er meget tilfreds med C3D kortet mhp klokking også. Mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå