Gå til innhold

Connect3d X800GTO 256MB -Anbefales!


Cantus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor finner jeg ikke dette kortet i hw.no's prisguide? :hmm:

 

Vurderer dette sammen med denne handlevogna.

 

Dette skal naturligvis suppleres med vannkjøling (usikker enda, men d blir dualrad og 1/2" og peltier på CPU + GPU), samt Raptor 74, Hiper 580W etc.

 

Er det noen som har sett reviews eller har testet dette skjermkortet sammen med Peltier kjøling? :roll:

 

EDIT: Hmh.. en liten leif på besøk.

Endret av Mezzy
Lenke til kommentar
Hvorfor finner jeg ikke dette kortet i hw.no's prisguide?  :hmm:

 

Vurderer dette sammen med denne handlevogna.

 

Dette skal naturligvis suppleres med vannkjøling (usikker enda, men d blir dualrad og 1/2" og peltier på CPU + GPU), samt Raptor 74, Hiper 580W etc.

 

Er det noen som har sett reviews eller har testet dette skjermkortet sammen med Peltier kjøling?  :roll:

 

EDIT: Hmh.. en liten leif på besøk.

5130334[/snapback]

 

Jeg har ikke kommet over noen slike reviews enda.. si gjerne ifra om du finner.. :)

Lenke til kommentar

Fikk mitt connect 3d kort, mangler nå bare resten av pcen :p Noen måte å vite om det er et moddbart kort uten å prøve det? Tenker å prøve å bytte det hvis jeg skulle være uheldig å få et dårlig, men har vel egentli bare 14 dager på meg isåfall.. Og resten av delene kommer tidligst litt uti denne uken..

Lenke til kommentar
Fikk mitt connect 3d kort, mangler nå bare resten av pcen  :p  Noen måte å vite om det er et moddbart kort uten å prøve det? Tenker å prøve å bytte det hvis jeg skulle være uheldig å få et dårlig, men har vel egentli bare 14 dager på meg isåfall.. Og resten av delene kommer tidligst litt uti denne uken..

5149450[/snapback]

 

Du kan sjekke ut denne linken.. Sjekk under der det står: "Is my card moddable?" Da skal du få sjekket om det lar seg gjøre.. Jeg gadd aldri å sjekke selv, bare tok sjansen og håpet på det beste.. ;)

I verste fall, kan man legge inn igjen den originale biosen da.. :yes:

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
Bumper denne da jeg lurer på det samme :hmm:

 

Er det noen som har kjøpt dette kortet som er ukens hos netshop.

 

Har ikke funnet funnet noen tester som bekrefter at det er mulig å

opne til 16pipes, men heller ingen som avkrefter dette

5162098[/snapback]

 

Jeg sjekket litt ang dette kortet tidligere, før jeg kjøpte Connect3d sitt..

HIS kortet også har R480 kjerne, og 1.6 ns minne, slik som Sapphire sitt GTO2 kort.. Pga dette hadde jeg store forhåpninger om at dette kortet også kanskje ville la seg modde... MEN, etter det jeg fant ut, er ikke dette tilfelle.. Det har noe med layout på kortet, og at pipe'ene har blitt laserkuttet på kjernen, og da hjelper det ikke i det hele tatt om du flasher bios...

Lenke til kommentar

jepps, da var mitt GTO også oppe i 16 pipes :) strålende fornøyd med dette kortet. Core er nå oppe i nesten 600 med luft. Tok en rask bench med A64 3000+ og fikk rett over 6000 i 3Dmark2K5. Dette er definitivt verdt pengene. Ble litt skremt da jeg ikke fikk flashet biosen i starten, men det viste seg å komme av en defekt diskett. Måtte til med CD og da funka det fett.

Lenke til kommentar

Mitt er nå også oppe i 16ppl :!: Jeg hadde også problemer med disken først, satt i nesten 15 min å ventet på flashingen skulle bli ferdig men ingenting sjedde.. Var ikke særlig gøy å måtte restarte hele pcen mens flashinga foregikk :p

 

Edit: 3DMarks - 5086 @ stock (core 398,25 og mem 492,75) :!:

Endret av assi4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...