indigestion Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kva er ein "blogg"? Går du inn på vg.no er alt blitt "blogga" for tida. Forstår at det må vera ein eller annan form for personleg meiningsytring. Men eg drit nå i kva naboen i femte meiner om utdeling av mtv-pris. Trur eg skal skriva ein "blogg" om kor teit det er å "blogga"... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kjipt at det er pålagt å lese alle bloggene i verden. Hadde det bare vært frivillig! Hadde det bare vært slik at man fant interessante blogger, og leste dem når man selv ville? Akk, hvilken urettferdig verden vi lever i der vi blir tvunget til å lese hver eneste blogg som er å finne på nett, om all slags emner vi ikke interesserer oss for! ATTICA, ATTICA, ATTICA! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Uff. er så lei av å lese alle blogger i verden nå. om det bare fantes et annet valg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Skulle ønske jeg slapp å lese alle bloggene jeg kom over. Daniel Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kva er ein "blogg"? Går du inn på vg.no er alt blitt "blogga" for tida. Forstår at det må vera ein eller annan form for personleg meiningsytring. Men eg drit nå i kva naboen i femte meiner om utdeling av mtv-pris. Trur eg skal skriva ein "blogg" om kor teit det er å "blogga"... 5099681[/snapback] En blogg er ikke noe annet enn en type dagbok som ligger på nettet, tilgjengelig for andre. Du kan skrive om deg selv og dagene dine eller andre ting som du ønsker og ta opp/diskutere. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Greit nok at du har et valg, men uansett hvor en svinser rundt på nett nå for tiden, snubler du i en blogg. Har alle et såpass interessant liv at det er verdt å dele med gud og hvermann? Kom ikke her og si at noen følger med på en blogg hvor høydepunktet er når en får besøk av sine gamle tante fra Radøy.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg leser aldrig blogger Kanskje de med interresange bilder? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er egentlig ingen fan av å lese blogger, men i klassen min er ganske flink til å skrive slike. Så de eneste jeg leser er hennes... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg leser aldrig blogger Kanskje de med interresange bilder? 5100085[/snapback] Jeg har mange rare bilder i bloggen min.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror denne er litt feilpostet jeg. Prøv Nett-tjenester neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg