fredrik4444 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) jeg fikk denne meldinga 10 min siden. http://www.freewebs.com/kardon2k/Uten%20navn.JPG Å det jeg lurer på er om at den virkelig har funnet 70760 virus ( litt rart siden jeg nesten aldri har pc'n på O_o.. så trur dere Norton lyver eller er det vert å kjøpe et abonoment ? EDIT:feil bildet Endret 3. november 2005 av fredrik4444 Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) eeehhh "du har vært" er stikkordet. Du har altså IKKE vært infisert,som Norton har fikset, men altså vært beskyttet mot X-antal virus som ligger i deres virusdatabase! Leter du i Virusdatabasen din så står det sikkert 70 000 ettellerannet virus treats! Ciao (pokker dette var vanskelig å få riktig ordlagt, så jeg skjønner hva jeg mener og håper du/dere også gjør det ) Endret 3. november 2005 av Master Chiun Lenke til kommentar
fredrik4444 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 eeehhh "du har vært" er stikkordet. Du har altså IKKE vært infisert,som Norton har fikset, men altså vært beskyttet mot X-antal virus som ligger i deres virusdatabase! Leter du i Virusdatabasen din så står det sikkert 70 000 ettellerannet virus treats! Ciao (pokker dette var vanskelig å få riktig ordlagt, så jeg skjønner hva jeg mener og håper du/dere også gjør det ) 5099710[/snapback] ja jeg skjønner ( iq på 120 , stolt ) trudde det var ny rekrod eller noe jeg Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hvordan går det an å se hvor mange virus som er blokka med norton? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hvordan går det an å se hvor mange virus som er blokka med norton? ja? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hvordan går det an å se hvor mange virus som er blokka med norton? ja? 5169407[/snapback] briller hvis du har dårlig syn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå