Arne_F Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg prøvde å sende inn svaret. Da måtte jeg laste ned demoen. Jeg prøvde å avbryte, men da ble ikke svaret sendt inn. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hm rart. men så har jeg lasta ned demoen før en gang da...men ikke på denne maskina her, og her gikk det fint.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har ikke demoen og har deltatt uten problemer. Sikker på at du ikke klikka på nedlastinga av demoen som var rett under send knappen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Ja, jeg er helt sikker på det. Prøvde flere ganger også. EDIT: Jeg tok visst feil. Trykket på feil knapp. Endret 3. november 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Et lite tips til folk som deltar i lignende konkkuranser til denne. Du finner som oftest svarene veldig lett med å søke på spillnavnet i www.wikipedia.com. Denne søkemotoren er openbased, altså kan alle skrive artikler. Er utrolig mye informasjon om diverse spill og dets innhold der. Bare et lite tips altså. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvis en fra Gamer vinner, får den egen artikkel? Det er tross alt en stor sak. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Skal informere dere om det når jeg har vunnet jeg.. går sikkert greit Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Litt kjipe specs, men. Kan vel ha den som filserver. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kjipe? jeg har ikke stasjonær pc en gang, får ikke spillt en dritt omtrent på min dell i6000. denne maskinen hadde vært himmelen iforhold.. har og en X2 3800+ jeg hadde satt inn istedefor å selge den dersom jeg hadde vunnet denne maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg