TST Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vivendi har i samarbeid med nettbutikken Komplett nettopp startet en konkurranse, hvor det er mulig å vinne en eksklusiv håndmalt F.E.A.R.-PC. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 oioioi :drible: nice premie må jeg si. har selfølgelig deltatt... *krysse fingre, bein, armer og det som værre er* Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg hadde blitt så sykt glad om jeg hadde vunnet Men vet noen når vinneren utnevnes? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Men vet noen når vinneren utnevnes? 5099822[/snapback] 30. november. Vinneren blir kontaktet direkte av Vivendi. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er med på denne konkurransen, selv om at jeg gang på gang er en av de som ikke vinner. Jaja, en eller annen gang MÅ jeg jo nesten vinne! Lenke til kommentar
Royal Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Måtte jo slenge seg med på denne, selv om man aldri vinner Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Her skal man delta. Og vinneren blir med 100% sikkerhet ikke meg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Fikk dette da jeg trykket "Send" The URL was redirected to . Please click the link to go there. You can enable the automatic redirection in the settings. Hvordan enabler jeg redirecting da? Bruker Opera.. Men, jeg mååååå vinne. Selv om jeg har god nok PC fra før er det ganske digg å ha 2! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 virker som siden ikke laster ferdig hos meg. kommer bare frem den linja med FEAR logoen og WIN A COMPUTER greia, og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 She will be mine...oh yes, she will be mine Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Då var svar sendt. Hadde vore ei fin førjulsgåve dette. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 virker som siden ikke laster ferdig hos meg. kommer bare frem den linja med FEAR logoen og WIN A COMPUTER greia, og ikke noe mer. 5100135[/snapback] Samme skjer her Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Samma skjer her også.. får ikke lasta ferdig siden ser det ur som... kan prøve i explorer.. bruker mozilla nå Edit: Funka i explorer Endret 3. november 2005 av VgRD Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Fikk dette da jeg trykket "Send" The URL was redirected to . Please click the link to go there. You can enable the automatic redirection in the settings. Hvordan enabler jeg redirecting da? Bruker Opera.. Men, jeg mååååå vinne. Selv om jeg har god nok PC fra før er det ganske digg å ha 2! 5100032[/snapback] Får det jeg også edit: funka fint i IE Endret 3. november 2005 av ErlendRU Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bare bruk IE, dere. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Trenger jo ikke faktisk vite/bruke google for å finne svaret. Bare å svare 1 gang på hvert mulig svar. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 så man kan svare flere ganger? *tenkte* Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jenta heter Anna, ja hu heter virkelig det! Så svar det! Jeg vil ha pcen! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Må man laste ned demoen for å delta i konkurransen? Har spillet, så synes at det er litt unødvendig å laste ned en demo, da. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 nei så klart ikke. bare å delta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg