Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 bestilte noe småtteri fra england og valgte air mail som leveringsmetode. totalsum er på 155kr. noen som har noe erfaring med hvor lang tid dette kan ta ? ble sendt på tirsdag. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tar ca 1 uke hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 en uke,yikes, høres mer ut som snail mail. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dersom det går som brev så pleier det å ta noen dager, det er i alle fall min erfaring. Pakker: en dag ekstra. Etter mitt skjønn så burde du ha pakken fredag/lørdag. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vanlig fremsendelsestid med A-post fra Norge til England er om jeg husker rett 2-3 dager (arbeidsdager). Sikkert ikke veldig forskjellig andre veien. Kan ta lenger tid om det er tollpliktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå