pertm Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det går vel bra helt til en skal reise med fly den der... Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Midt i blinken for deg som savner musikk mens du skjærer i ting. Les mer Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det går vel bra helt til en skal reise med fly den der... 5099592[/snapback] Det står jo faktisk i teksten at du kan ta av selve mp3 enheten. Så kan du pakke ned kniven men alikavel ta med deg mp3 spilleren Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dette har jeg ventet på! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jøss Swiss army knife når nye høyder :!: Speiderguttens drøm, det her Lenke til kommentar
simerix Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Mener å ha sett noen spionfilmer en gang hvor helten hadde lommekniv med innebygd sveiseapparat, og motorsag. :!: Da blir det vell også artig med litt musikk når man skal infiltrere CIA`s hovedkvarter eller knabbe de engelske kronjuveler :!: Men jeg lurer på åssen det er med den dingsen på fly Endret 3. november 2005 av simerix Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg håper inderlig at mp3-delen blir plassert inni kniven på en eller annen måte og at den ikke bare er så vidt i nærheten som på bildet i artikkelen. I så fall er det jo bare en mp3-spiller og swiss knife i samme salgspakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg