Jellyfisk Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Ehh. Det er da bare å sikte på den fordømte mortar-runden, passe på pusterytmen (skyt mellom utpusting og innpusting) og skute. Selvsagt liggende med stativ... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Dette begynner å bli en smule irriterende.. Fikk 38/40 og kvalifiserte til sniper school - som fremdeles er stengt. 1 eneste gang har jeg sett servere på serverlista, og da var pingen fra 300 (jeg har ADSL). Greit nok med ASE, men jeg vil (mer enn gjerne) fullføre treningen før jeg kaster meg ut i kamp uten å vite helt hva jeg gjør som en del av et team. Dessuten ville det vært moro å se hva jeg kan få til på sniper banen.. noen som har samme problem? (har lest en del på AA forumet) Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-08-29 12:06, Zabre777 skrev:Hvor skal jeg sikte hen? På den andre øvelsen var det jo bare å legge siktet over blinken, men det går heller dårlig nå..Henning Sikt helt til høyre på brettet. Der skal du se at det ligger noe som ligner på slags bil. Oppå den bil-lignende saken ligger mortaren. Litt vanskelig å se den. sikt helt oppe på den greien så skal du klare det. (klarte det på andre forsøk :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå