Zabre777 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hallai her, Jeg har nå begynt å kikke litt på Americas Army eller hva det heter.. Har gjort ferdig de treningsoppdragene som man gjør på PC'en, men sliter med å finne servere til resten (de på nettet).. Noen som har klart seg videre og har litt info å komme med? Jeg lagger og hopper rundt som bare det.. Selv med brukbar ping.. Grafikk, lyd og realisme virker veldig lovende forresten! Henning Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Etter at du har gjort ferdig basic training, er det et treningsoppdrag på nett også. Men serveren deres er overbelastet, så den gir deg ikke alltid beskjed om at du har kvalifisert deg videre. Du må bare sjekke om nye oppdrag er åpnet en gang i blant. Når det gjelder laggingen, er det nok ikke pingen som er problemet. Spillet krever ekstremt mye maskinvare, og minstekravet er utrolige P4 med GeForce2. Jeg har P3 800MHz med GeForce2 64MB og det hakker i 800x600. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Gikk gjennom treningen og fikk vel totalt 6 miss i skarpskytingen, men får "not available" på sniper skolen. Hva var kravene igjen i Rifle markmanship for å gå videre til sniper skolen? I treningsoppdraget presterte jeg å kaste en sjokk granat i trynet meg på meg selv, den gikk av og det peip i øra samtidig som jeg så nesten bare hvitt. Instruktørens stemme hørtes bare svakt gjennom pipinen! LOL Mitraljøsa var umulig holde styr på, må si realismen er til å ta og føle på når det gjelder våpnene. Fant ingen servere i det hele tatt BTW. Grafikken fløt fint og alt så flott ut på min PC (P4 2.0 NW, 512MB DDR, GF4 TI4200 o.s.v., standard PC). Hadde texture quality på high, oppløsning 1024x768 (som jeg synes er tilrekkelig i stort sett alle spill, men jeg spilte NOFL 2 demoen i 1600x1200 uten at det hakket, for den saks skyld). Skjønner ikke helt hvorfor kravene er så høye med tanke på at jeg spiller OFP en del, og der er det enorme landskap av høy kvalitet (særlig på Nogova, øya som følger med i Resistance utvidelsen). Kule animasjoner, absolutt. Mange bra detaljer som når man slår på NV goggles (wheeee..) og slikt. Generelt synes jeg det var bra. Veldig spennende på skarpskytingen. Pusteteknikk og alt det der. Gjorde som andre på hinderbanen, hoppet ned hindret med nett på baksiden istedet for å klatre nettet, fikk skryt uansett fra instruktøren så.. Den knasende lyden fikk meg til å grøsse på ryggen.. Skal bli moro å spille mot og med andre på nettet! EDIT: Never mind, så det er fler treningsoppdrag det ser ut til at jeg må gjennomføre før sniper school. Den pokkers servern som aldri viser seg.. :-/ [ Denne Melding var redigert av: hidden på 2002-08-26 05:49 ] Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 04:46, Hidden skrev:Mitraljøsa var umulig holde styr på, må si realismen er til å ta og føle på når det gjelder våpnene. Prøv å sett ned 2-foten på mg'en. Tror det heter deploy. Noen som merker forskjell på fullversionen av spillet kontra "betaen"? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hmmm, mener du MOUT brettet? Tror at de fjernet betingelsen at du må ha fullført det for å spille andre brett. Iallefall så tror jeg at jeg aldri fullførte det, men jeg spiller multiplayer like mye for det :smile: Trodde du kunne gå greit ifra basic training til sniper school (og airborne school). Sniper trenger at du kvalifiserer deg med Expert markmanship (tror det er 34 treff eller mer) i boot camp. Hvis du gjorde det før du installerte sniper-patchen, så må du gjøre det om igjen for at den skal registrere det. Knappen for "deploy" (tofot for skarpskyterrifle og maskingevær) er 'H' i standard oppsettet. Det kan bare gjøres mens du ligger nede. Mine favorittkart for tiden er Bridge og Mountain Ambush. Øystein Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hva med å laste ned "the all seeing eye" og bruke dette til å finne servere i skandinavia, det er flere norske allerede! Noen som har fått lastet ned ranger patchen enda?(v.1.2.0) Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 12:02, Espenevo skrev:Noen som har fått lastet ned ranger patchen enda?(v.1.2.0) 1.2.1 er da nyeste patch. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ja, det stemmer og den ligger på http://www.aafiles.com :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Øystein og Kafarsken: Takk for tips om deploy, men på banen med utprøving av våpen så jeg ingen mulighet for å ligge ned med SAW´en? Skal prøve igjen, må re-installere AA fordi jeg prøvde å patche fra 1.1.1. til 1.2.1. som så mange snakker om, men patch updaten sa filer allerede var der, og etterpå var spillet herpa. Patchen jeg downloadet "from any version to 1.2.1." patchen, og den herpa altså installasjonen. Markmanship er det minste problemet, fikk 34 treff på første forsøk. Skal skjerpe meg litt neste gang. Espenevo: Jeg har ASE installert allerede :wink: Men hva med treningsoppragene man må fullføre for å gå videre (som Airborne og Sniper School)? Tror vel neppe jeg finner dem på den måten. Vil gjerne fullføre opplæringen i AA. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hmm. Disse testene var da usigelig lette. På første forsøket med m16a1 bommet jeg en gang, og alle andre testene gikk også på første forsøket. Så skal vi liksom lete etter serverere, men de er jo ikke å se... Stiller meg litt skeptisk til utviklernes intensjoner bak spillet også... Fysjom. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Wow, jeg brukte hele 2 forsøk på å gjøre alt perfekt i Live Jump - nå er jeg heltids profesjonell fallskjerm jeger! LMAO (eh.. hvor er vingen min?). Det er litt vanskelig å overse all propagandaen som er stappet inn der da.. men så lenge det er gratis, who cares Jeg hopper glatt over vervekampanjen, ikke noe problem. Hentet 1.1.1. til 1.2.1. patchen, og den ble installert riktig. Finner fremdeles ingen servere, dog. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Hei igjen.. Fant flere servere når jeg patchet til 1.2.1 !! :wink: Jeg synes egentlig det er litt vanskelig å treffe i stående skyting.. Jeg har siktet rett på blinkene når jeg trekker av, men noen ganger så går det ikke an å treffe.. På liggende treffer jeg alltid, nesten :wink: Jeg har prøvd hundråørten fallskjermhopp, men det skjerer seg hver gang. Hvordan gjør man det? Jeg klarer å treffe inni ringen, men jeg smeller i bakken med et brak hver gang. Så begynner han frekkasen å klage ;( Jeg prøver å "flare", men vet ikke helt når jeg skal gjøre det.. Åsså var det dette med 90 grader da, hva er det for no drit? Spillet går greit på min skranglekasse.. P3 700@933 med GeForce 3 Ti500. (800*600). Det er slike spill som gjør at jeg skal fiffe opp kasse med en NW og noe greier :wink: Takk for hjelpen! Henning Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Instruktøren sier klart og tydelig at du må flare før du lander, d.v.s. bremse farten. Også vanlige fallskjermhoppere gjør det om de ikke har lyst på et temmelig ublidt møte med moder jord. Flare (du ser hva slags tast du skal trykke, tror det var H ?) når du kommer inn for landing og har bakken noen meter under deg, vri deg til venstre så langt du klarer og vent på landingen. Du vil lande og rulle rundt, etterfult av beskjed om perfekt landing (var nå det jeg fikk på 2. forsøk ihvertfall, i første forsøk flaret jeg for tidlig og gikk i bakken som en melsekk). Det skal visstnok være en trainer ute som gjør at man kan bli bedre kjent med banene btw. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 17:07, Jellyfisk skrev:ikke å se...Stiller meg litt skeptisk til utviklernes intensjoner bak spillet også... Fysjom. Jeg også. Leste i siste PCGamer en uttalelse fra en major som har vært med på utviklinga. Han sa at spillet var ikke beregnet som lekegrind for triggerhappy folk ala CS, men et seriøst tilbud for rekruttering til den amerikanske hæren. Alle servere vil bli overvåket, og lone wolf/camping/ikke-følge- ordrer-folk vil bli banna fra serverne uten varsel. Spillet skal gi et realistisk blikk på teamarbeid som er grunnpillaren i hæren. Hvis du nekter å følge ordre er det opp til deg selv å avansere til offiser i såfall. Hvis ikke, er det rett ut. (løst oversatt etter minne) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Heh, jeg kom til å skyte en lagkamerat i foten i det fjolset styrtet inn døra jeg bevoktet fra innsiden. *Fade to Black* Våkner på ei fengselscelle :sad: Munnspillmusikk. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Om BIS kommer til å låne detaljene som lyd og animasjoner fra AA og innføre det i OFP 2, vil jeg vurdere en BIS tattoo.. En mix av AA og OFP ville blitt et KILLER produkt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 *tenke på hva hidden sa* *smile* *besvime av rå glede* Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg får ikke til å innstallere "Americas Army". Får opp en feilmelding som sier at "ArmyOpsRecon.exe is not a valid Win32 application". Har lastet ned spillet fra nVidia.com. Kan noen hjelpe meg! Er det noen som har hatt lignende problemer? (Kjører Win XP Pro.) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 22:17, TST skrev:...Når det gjelder laggingen, er det nok ikke pingen som er problemet. Spillet krever ekstremt mye maskinvare, og minstekravet er utrolige P4 med GeForce2. Jeg har P3 800MHz med GeForce2 64MB og det hakker i 800x600. eg kjøre d me DURON (!! ) 700mhz og 256 sdram, og gf4 ti 4600 og har mellom 30 og 40 fps heile tida... har heller ik komt noke vidare enn basic trainin lissom... kjipt å måtte opplåode resultat kver gang du e ferdi me en ting.. : Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Hei igjen Er det noen der ute som har klart å uskadeliggjøre den mortar-saken på den andre sniper-øvelsen? Hvor skal jeg sikte hen? På den andre øvelsen var det jo bare å legge siktet over blinken, men det går heller dårlig nå.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå