Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Lurte bare på om noen har erfaring med leveringstider når det kommer til PLAY.com? Lenke til kommentar
jtn79 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 De har rimelig rask levering, sender som regel samme dag. Levering tar vel 3-4 virkedager.. Har bestilt 40-50 skiver derfra, aldri noe problemer.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 De har rimelig rask levering, sender som regel samme dag.Levering tar vel 3-4 virkedager.. Har bestilt 40-50 skiver derfra, aldri noe problemer.. 5099601[/snapback] Høres bra ut, bestillte GTA:LCS Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Høres bra ut, bestillte GTA:LCS Til 30 pund? Da tror jeg Postens fortollingsavdeling skal ha sine ord med i laget på leveringstiden... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 har bestilt selv ifra play.com en masse ganger, og de er utrolig kjappe på levering, tar ofte 3-5 dager.enkelte ganger en uke hvis det er stor etterspørsel på enkelte ting. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Høres bra ut, bestillte GTA:LCS Til 30 pund? Da tror jeg Postens fortollingsavdeling skal ha sine ord med i laget på leveringstiden... 5100338[/snapback] Tollvesenet har fullmakt fra meg så det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Til 30 pund? Da tror jeg Postens fortollingsavdeling skal ha sine ord med i laget på leveringstiden... 5100338[/snapback] Jeg bestilte Gudfaren DVD-boks fra Play.com for et år siden, og da brukte Tollvesenet 13 dager på å finne ut at jeg måtte betale ekstra siden boksen kostet mer enn 200,- Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tollvesenet har fullmakt fra meg så det burde ikke være noe problem Utifra egen erfaring så kan Postens fortollingsavdeling bruke fra dager til uker på før de behandler brev som ankommer lander. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tollvesenet har fullmakt fra meg så det burde ikke være noe problem Utifra egen erfaring så kan Postens fortollingsavdeling bruke fra dager til uker på før de behandler brev som ankommer lander. 5101115[/snapback] Slutter meg til _crs_ her, normalt fra en uke+, til rundt tre uker ved trafikktopper (slutten av november til jul) og i sykdomsperioder (forkjølelses/influensatid). Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tollvesenet har fullmakt fra meg så det burde ikke være noe problem Utifra egen erfaring så kan Postens fortollingsavdeling bruke fra dager til uker på før de behandler brev som ankommer lander. 5101115[/snapback] Slutter meg til _crs_ her, normalt fra en uke+, til rundt tre uker ved trafikktopper (slutten av november til jul) og i sykdomsperioder (forkjølelses/influensatid). 5101763[/snapback] Min erfaring er at posten bruker ca 1,5 uke på varer som koster over kr 200,- men dette kan selvfølgelig variere. Play.com = Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hater tollen, men satser på at det går bra. Jeg bestillte en pakke med airsoft utstyr nå til uken(det var for en plass mellom 5-10000kr i pakken) og da brukte tollen under en dag på å sende den videre (skulle jo tro at airsoft utstyr/våpen var noe de ville studere nøye ) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Våpen, elfenben osv. sender de sikkert bare rett gjennom. En stakkar som har bestilt en DVD-boks må derimot svi.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Våpen, elfenben osv. sender de sikkert bare rett gjennom. En stakkar som har bestilt en DVD-boks må derimot svi.... 5103530[/snapback] Selvfølgelig, airsoft våpen(som kan skjule en masse ting inni) trenger bare en liten titt, mens en farlig DVD som man kan smugle allverdens ting i trenger de flere dager på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå