hallyboy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) I det siste så har min MSI Mega Player 521 fått problemer med lydutgangen. Først trodde jeg det var høretelefonene som var sprengt eller noe, men etter at jeg kjøpte nye høretelefoner + at jeg dobbelsjekka med en kompis sin mp3 spiller, så fant jeg fort ut at det var mp3 spillern som sto bak det hele. Når jeg setter på musikk og hvis jeg kommer borti lydutgangen, så begynner lyden å skurre skikkelig. Den skrur av og på venstre og høyere høyttaler i høretelefonene. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? eller som har samme probleme, er litt kjipt at det er 2 dager siden garantien gikk ut Endret 3. november 2005 av hallyboy Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen lignende (antageligvis akkurat det samme) skjedde med min Zen Micro og 103243252 andre Micro'er... Jeg leverte den inn for reparasjon, men de klarte ikke å fikse den, så jeg fikk ny.. Litt leit at garantien på spilleren din har gått ut da... Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har en MSI Megastick 256 jeg. Gikk ut døra på mandag, og satte kursen mot skolen. Skulle plugge inn høretelefonene, og hva skjedde? joda, minijack-inngangen forsvant inn i spilleren! Fungert plettfritt i ett år med røft bruk (Les: felttjeneste militær). Men de siste ukene begynte lyden å skurre som om det var dårlig kontakt til den slutt forsvant inn. Har nå begynt å lete etter etterfølger og har notert meg iRivers T10 som visstnok skal være laget for "røfft" bruk... Finner lite tester av den though. :-/ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har en MSI Megastick 256 jeg. Gikk ut døra på mandag, og satte kursen mot skolen. Skulle plugge inn høretelefonene, og hva skjedde? joda, minijack-inngangen forsvant inn i spilleren! Akkurat det samme skjedde med lillebroren min sin Megastick. Jeg har sett litt inni den, og det burde være en ganske simpel reparasjon hvis man har litt tyntflytende, kraftig lim for hånden. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Takk for tips! Kanskje jeg skrur den opp i en ledig stund allikevel :-) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 dette er et ganske kjent fenomen har hatt 2 spillere nå som har vart i 2-3 måneder før det samme har skjedd den første fiksa jeg sånn ca 10 ganger elns på et år før den gikk til he***** den andre kjøpte jeg uka etter sommerferien å den gikk i stykker i går faktsik, jeg prøvde å fikse den å det gikk fint helt til den dag i dag da jeg prøvde å fikse den på nytt..... dvs nå sitter jeg å erger meg over at jeg ikke gikk på garanti med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå