vivastar Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva er den vanligste boten man får fra purken hvis man har gjort Legemsfornærmelse på noen?? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 herregud så mange idioter det er her. Botstørrelsen kommer vel an på hvem du har gjort legemesfornærmelse på og hva som er gjort. så vil du forklare Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Rundt 3000 kroner er vanlig. http://www.google.com/search?hs=7u0&hl=nn&...t&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) herregud så mange idioter det er her. Botstørrelsen kommer vel an på hvem du har gjort legemesfornærmelse på og hva som er gjort. så vil du forklare 5099824[/snapback] hvis for eksempel den personen har gjort legemfornærmelse på en fyr som har vært litt småfrekk i kjeftn, så begynner han personen å slå 2-3 slag i tryne på han, til han lå på bakken! han personen som ble slått gikk det bra med! han hadde ikke brekt noe eller sånt! Endret 3. november 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Njææ.. Jeg måtte betale 500kr for grov legemsbeskadigelse. Men det gikk via konfliktrådet. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Njææ..Jeg måtte betale 500kr for grov legemsbeskadigelse. Men det gikk via konfliktrådet. 5102155[/snapback] hvor gammel er du da? fyren som slo var 17 da men er 18 år nå! eller spiller alder noe rolle?? Endret 3. november 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg var under 15 når det skjedde. Alder spiller inn. Når du er over 15, går det via politiet. Tror du kan søke om å få koblet inn konfliktrådet, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) En legemsfornærmelse er ikke så alvorlig som en legemsbeskadigelse. Strafferammen for dette er bøter eller fengsel inntil 6 måneder: § 228. Den, som øver Vold mod en andens Person eller paa anden Maade fornærmer ham paa Legeme, eller som medvirker hertil, straffes for Legemsfornærmelse med Bøder eller med Fengsel indtil 6 Maaneder. Edit: rapportert alle de useriøse "bot"-postene. Please, gutta. Endret 4. november 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 En som slo til meg når jeg var på jobb fikk en bot på 8000. Hadde jeg valgt å anmelde han ville han mest sannsynlig fått fengsel, p.g.a at politiet har hatt problemer med han før. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 en kompis av meg fikk 7k i bot for å ha vært i slåsskamp, det morsomme er at han ikke var innblanda i det hele tatt, men han var den eneste som blei taua og fikk bot ....rettsak kommer snart hehe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Bøter blir ofte også avgjort etter størrelsen på betalingsevnen.. ..og selvfølgelig etter hva du faktisk har gjort.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 http://www.lovdata.no/index-lov.html Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det ligger vel normalt på 6-8tusen kroner for folk over 18år så sant at fornærmede ikke ble skikkelig skadet eller noe. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 En kamerat av meg fikk 22.000,- Han ble riktignok slått tre-fire ganger med hockeykølle. Men det går vel under grov legemsbeskadigelse? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg fikk betinget fengsel Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 en kompis av meg fikk 7k i bot for å ha vært i slåsskamp, det morsomme er at han ikke var innblanda i det hele tatt, men han var den eneste som blei taua og fikk bot ....rettsak kommer snart hehe 5103703[/snapback] Hvis du synes det er så morsomt er du ikke mye til kompis Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 en kompis av meg fikk 7k i bot for å ha vært i slåsskamp, det morsomme er at han ikke var innblanda i det hele tatt, men han var den eneste som blei taua og fikk bot ....rettsak kommer snart hehe 5103703[/snapback] Hvis du synes det er så morsomt er du ikke mye til kompis 5106267[/snapback] syns det er latterlig av politiet, og må jo bare le av det... det var 10 folk som dreiv å sloss, så sto han ved siden av.. så blei han tatt... :!: max uflaks eh? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) en kompis av meg fikk 7k i bot for å ha vært i slåsskamp, det morsomme er at han ikke var innblanda i det hele tatt, men han var den eneste som blei taua og fikk bot ....rettsak kommer snart hehe 5103703[/snapback] Hvis du synes det er så morsomt er du ikke mye til kompis 5106267[/snapback] syns det er latterlig av politiet, og må jo bare le av det... det var 10 folk som dreiv å sloss, så sto han ved siden av.. så blei han tatt... :!: max uflaks eh? 5106278[/snapback] Har han ikke gjort noe skal han da ikke få straff for det? Men jo, surt er det.. Norsk rettsvesen er bånn i doskåla på mcdonalds, aker brygge.. Endret 4. november 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 nettopp, og da han sier til politiet at det lett kan bevises at han ikke gjorde no, pga masse overvåkning... dette skjedde på nationaltheateret i Oslo, og det er tett med overvåkningskameraer der, men snuten ville ikke høre, så nå må han i retten siden han ikke vedtok boten Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hils han fra meg og si stå på a.. Jeg blir faen meg nesten forbanna selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå