Mobsan Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har en IIS-webserver som jeg har lyst å kunne limite de forskjellige brukerne/sidene. Finnes det noe program som setter ned uthastigheten, eller skrur den av når det han uploaded f.eks 1gb? Dette skal ikke gjelde hele serveren, men kun den ene siden som har brukt sin kvote. Man ser jo ofte at webhost gir 350mb plass og 1gb upload hver måned. Noen som vet om et slikt program som vil integreres med IIS? Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Er det ingen som har sett det? Hvordan gjøres det hos de store selskapene? Hvis jeg bytter til apache, hjelper det? Eller må jeg over til linux? Noen som vet hvordan man kan gjøre det på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Haii Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har ikke peiling på windows men under linux heter det QUOTA for å limit diskplass. I windows kan du vel bruke FTP program til å limit diskplassen. Jeg vet jalfall GuildFTP støtter limit plass for windows. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Han spør jo ikke om kvota på diskplass, da... Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jeg fant denne linken på nettet, som sier at det skal være mulig med IIS 5. Men finner ingen andre steder om det. Er det han som skriver feil eller er det bare veldig få som vet hvordan man skal gjøre det? Edit: glemte link http://mailman.lyra.org/pipermail/dav-dev/...ber/004053.html Endret 8. november 2005 av Mobsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå