Mirann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Til alle som spurte: Det er sånn vi bruker i b.hgen, ja. Den er blå akkurat den vi har. Den lager ikke flekker og sitter godt. Men du bør bruke (minst) en klump i hvert hjørne. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Til alle som spurte: Det er sånn vi bruker i b.hgen, ja. Den er blå akkurat den vi har. Den lager ikke flekker og sitter godt. Men du bør bruke (minst) en klump i hvert hjørne. 5100932[/snapback] En klump ja, akkurat... :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hehe.. Hva ellers skal jeg kalle det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hehe.. Hva ellers skal jeg kalle det? 5100952[/snapback] Tenkte mer på mengden jeg... :!: Klump er fint Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 He he...okei, men var bare litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg mener du får kjøpt tyggis-aktige greier på bokhandleren som er til å feste plakater med. 5099797[/snapback] Tror det kalle Thack-It. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 bruk heftemasse.. kan fåes på de fleste bokhandlere... setter ikke merke og funker bra til å sette opp plakater med.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 bruk heftemasse.. kan fåes på de fleste bokhandlere... setter ikke merke og funker bra til å sette opp plakater med.. 5102417[/snapback] Henger det godt nok til att det ikke detter ned hvis det trekker litt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 bruk heftemasse.. kan fåes på de fleste bokhandlere... setter ikke merke og funker bra til å sette opp plakater med.. 5102417[/snapback] Henger det godt nok til att det ikke detter ned hvis det trekker litt? 5104494[/snapback] det går fint. har brukt det flere år selv uten noen problemer... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Tror jeg fikser glass og ramme til kartet, og denne tyggis greia til andre plakater. "Tyggis" må jo være utrolig lurt å bruke i leiligheter hvor du ikke kan spikre og stifte så mye i veggene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå