Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kjøpte nylig GTA:San Andreas til XBox, og med den fulgte det med et kart/plakat. Jeg dro ut stiftene for å få ned den plakaten som hang der før, for å henge opp GTA plakaten. Dessverre så var veggen så hard att stiftene bare bøyer seg, hva skal jeg gjøre? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Om du skal ha plakaten rett opp på veggen så fungerer skolelim (sånn blå gelè) eller dobbeltsidig teip veldig godt. Rammer du den inn i en glassramme så kan du bruke små spiker. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Vil ikke ødelegge tapeten under, så teip og skolelim har jeg har ikke veldig lyst til å bruke. Glass og ramme derimot. Eller noe helt annet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Da vil jeg anbefale deg å dra på nærmeste glassmester hvor du kan få kjøpt enkle glassrammer til en rimelig penge. Jeg har gjort det med alle mine plakater og det gir de en ekstra glød (ehm, de ser bedre ut). Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Min eldre bror gjorde dette med et Morrowind kart, synes ikke det ser så sinnsykt bra ut, men det er vel litt å velge imellom. Takker og bukker Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Alt du trenger er: Pappspiker Og en hammer: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ja, den beste beste måten å henge opp en liten plakat på er nok spiker... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ja, den beste beste måten å henge opp en liten plakat på er nok spiker... 5099351[/snapback] Faktum er jo at når veggen er for hard for stifter er det eneste mulighet hvis du ikke vil bruke teip eller lim. Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker Men glassramme er jo også en mulighet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker 5099391[/snapback] Nei selvølgelig ikke, men spiker i det hele tatt... Glass og ramme er jo noe helt annet Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg mener du får kjøpt tyggis-aktige greier på bokhandleren som er til å feste plakater med. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Sånn tyggis greier til å henge opp ting da? Funker fett... Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Setter ikke sånn skolelim merker på taptetet (og plakaten) etterhvert? Gjorde iallefall det før. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker 5099391[/snapback] Nei selvølgelig ikke, men spiker i det hele tatt... Glass og ramme er jo noe helt annet 5099416[/snapback] Og hvordan har du tenkt at det glasset og rammet skal henge på veggen? Da må man vel opp med spiker da også. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kitt! (Heter kanskje hobbykit?) Barnehageansattes beste venn Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker 5099391[/snapback] Nei selvølgelig ikke, men spiker i det hele tatt... Glass og ramme er jo noe helt annet 5099416[/snapback] Og hvordan har du tenkt at det glasset og rammet skal henge på veggen? Da må man vel opp med spiker da også. 5100101[/snapback] Glass og ramme trenger bare en spiker, skal du henge opp en plakat må du ha en i hvert hjørne. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Min eldre bror gjorde dette med et Morrowind kart, synes ikke det ser så sinnsykt bra ut, men det er vel litt å velge imellom. 5099313[/snapback] Det min venn, kalles kunst! Det der kit greiene har jeg selv dårlige erfaringer med, spesielt på store bilder/plakater. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 fargoth: Amatør Det er bare å smekke opp (oi, lenge siden jeg har brukt det uttrykket! ) mest mulig kit det, så går det fint! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Min eldre bror gjorde dette med et Morrowind kart... 5099313[/snapback] Det min venn, kalles kunst! 5100849[/snapback] Hmm... kan det hende att Fargoth er Morrowind fan? Hmm... Edit: Til Mirann Hva med flekker? Endret 3. november 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 tror hun mener det som blir brukt på barnehager og skoler. sånn grønn skitt greie. det lager ikke flekker og det sitter gått. du får sikkert kjøpt det på en bokhandel eller notabene osv Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Henger det så godt som stifter? Skal helst ikke dette ned hvis jeg kommer borti, eller hvis det er trekk i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå