Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Får ikke stiftet opp plakater, veggen er for hard!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, den beste beste måten å henge opp en liten plakat på er nok spiker... :ermm:

5099351[/snapback]

Faktum er jo at når veggen er for hard for stifter er det eneste mulighet hvis du ikke vil bruke teip eller lim.

Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker :p

Men glassramme er jo også en mulighet.

Lenke til kommentar
Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker :p

5099391[/snapback]

Nei selvølgelig ikke, men spiker i det hele tatt... :no:

Glass og ramme er jo noe helt annet :)

5099416[/snapback]

Og hvordan har du tenkt at det glasset og rammet skal henge på veggen? Da må man vel opp med spiker da også.
Lenke til kommentar

5099391[/snapback]

Nei selvølgelig ikke, men spiker i det hele tatt... :no:

Glass og ramme er jo noe helt annet :)

5099416[/snapback]

Og hvordan har du tenkt at det glasset og rammet skal henge på veggen? Da må man vel opp med spiker da også.

5100101[/snapback]

Glass og ramme trenger bare en spiker, skal du henge opp en plakat må du ha en i hvert hjørne.

Lenke til kommentar
Min eldre bror gjorde dette med et Morrowind kart, synes ikke det ser så sinnsykt bra ut, men det er vel litt å velge imellom.

5099313[/snapback]

Det min venn, kalles kunst!

Det der kit greiene har jeg selv dårlige erfaringer med, spesielt på store bilder/plakater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...