TheBassMan Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg luerer på hvordan jeg klokker opp et AsusGFTi4200 128mb kort? Er det en komplisert operasjon? Er det noe vits? og merker jeg noe stor forskjell på spilling osv...? Lenke til kommentar
viking99 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Artig å se at noen er like noob som jeg var en gang i tida :smile: Det første du må ha er et program som lar deg justere klokkefrekvensen på ram og gpu. Nvmax og rivatuner er gode programmer til dette formålet. Hvis du har nvidia drivere installert så kan du også stille på klokkefrekvensene ved å velge avanserte innstillinger for skjerm. Skru opp klokkefrekvensen til maskina henger seg eller at det begynner å komme frem rare tegn i spill osv, klokk så ned litt til systemet er stabilt. Du vil garantert merke forskjell i spill osv. [ Denne Melding var redigert av: viking99 på 2002-08-25 22:09 ] Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Kan vel også bruke Asus sin egen tweaker - den kan du laste ned fra asus.com.tw Jeg har ikke prøvd den selv(enda) men antar at den fungerer godt på asus kort :smile: Lenke til kommentar
Potet2k Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 husk å ikke klokke for mye om gangen, bare et par mhz før du tester ved feks å spille et spill en liten stund. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: brune skrev (2002-08-25 21:49):Er det noe vits? og merker jeg noe stor forskjell på spilling osv...? Nei du merker ikke sååå mye forskjell på spilla om du overklokke skjermkortet ditt. Du ser det bedre om du tester kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå