Tommy88 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hei noen som vet hvordan jeg kan fikse att folk kan gå innpå meg og hente filer på nettverk det gikk før jeg instalerte windows på ny. Jeg har gjesst kontoen aktivert og administrator konto. (står ingen tilgang kontakt administrator) Endret 3. november 2005 av Tommy88 Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du må opperette en workgroup(arbeidsgruppe), den må være den samme på din maskin og på maskinen som skal koble seg på. Deretter deler du de katalogene du vil ved å legge de inn i delte dokumenter. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du må aktivere fil/skriver deling over nettverk... bare gå igjennom den derre vegviseren hvordan sette opp hjemmenettverk.. opplegget.. Lenke til kommentar
Tommy88 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Har lest dei men får det ikke til får det Lenke til kommentar
Tommy88 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Har lest dei og prøvt men det går ikke tror det har noe med brukerkontoene og gjøre? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har lest dei og prøvt men det går ikke tror det har noe med brukerkontoene og gjøre? 5099796[/snapback] Du må ha admin... og då SKAL DET FUNKE.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 I smell a firewall. nVidia sin hardware-vegg kanskje? Windows? Norton? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Windows XP? Har du aktivert gjestekontoen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Windows XP? Har du aktivert gjestekontoen? 5100965[/snapback] Sjekk første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå