Joachim_F Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det kan se ut som superspionen Sam Fisher har havnet i store problemer og mistet jobben hos Third Echelon. Les mer Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hvis du spiller av lyden i videosnutten baklengs, hører du dette ganske tydelig: "I am ascending to my father and your father. And to my god and your god". dette er en quote fra bibelen. Google er din venn . kanskje det er fra begravelsen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Uuh! Ser ut som at vi får et lite "Splinter Cell: Codename Fisher" her. Det jeg tror er at enten så blir Sam ond, eller så blir han beskyld for å være ond, uten at han er det (noe à la Bourne-bøkene/filmene). I min mening var jo Sam hele tiden ond i de andre spillene også. Han dreper jo i kaldt blod, og utfører ordrene uten å stille spørsmål. Det eneste som skiller han fra folkene han dreper er vel at han har lisens til å drepe. Kan bli fett dette, Splinter Cell trenger en ny vri! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Jeg vil anbefalle for fremtiden å inkludere navn på spillet/selskapet som artikeler omhandler. Endret 3. november 2005 av SirGalrim Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Håper SC4 kommer til PC. Jeg kjenner ikke at jeg har så veldig lyst til å kjøpe en X-Box 360 :/ Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Håper SC4 kommer til PC. Jeg kjenner ikke at jeg har så veldig lyst til å kjøpe en X-Box 360 :/ 5101429[/snapback] hadde vært litt rart om det ikke hadde kommet til pc når alle de andre spillene har gjort det :/ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bare bra at de satser på fornying innenfor spillet. De 3 SC spillene har jo egentlig omhandlet det samme, bare annen story. Er bare sunt for slike spill å fornye seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg