Joachim_F Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kan du finne hemmeligheten bak Mona Lisa sitt smil? 2K Games har kunngjort at de jobber med en actionorientert thriller basert på Da Vinci-koden. Les mer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Så greit Da slipper jeg å lese boken Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 *smeller hodet sitt i veggen* ok, hva slags spill skal det bli? teksteventyr ? Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 "Skal vi melke penger ut av en genial bok a' folkens?" "Ja! Vi lager et 3D-actionorientert spill med bugs og drit, pga. uinspirerte designere og press fra produsenten om at spillet MÅ ut itillegg til filmen." Flotte greier, lukter vi en 2'er? Ser vi Ninja-romvesen-soldat-RPG-FPS-spillet snart, mon tro? Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hvis spillet mekkes i beste broken sword-adventure stil så ser jeg håp, men magefølelsen sier at det blir en gedigen flopp. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Joda. Det var nå også noe å lage spill av da. Hva blir det neste? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hadde det blitt laget slik som Gabriel Knight 3 tror det kunne blitt bra. Og GK3 er faktisk også basert virkelige myter og foregår i gjenskapt by i Frankrike. Men ordene "action orientert" får det til å skurre litt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg