Civilix Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 De hullene under strømforsyningen, kan de være noe smarte da? Innbiller meg at de bare vil stå og resirkulere luft som blir pumpa ut og dermed punktere noe av sugeeffekten på viftene i bakkant. Hyggelig av TT å lage huller for de som vil ha vannkjøling, men hva med å gi med noen plugger for de som bruker luft? Blir ikke like pent med brun pakketeip, liksom... 5103049[/snapback] 1. varme stiger 2. både strømforsyning og vifte under burde blåse luft ut av kabinettet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 De hullene under strømforsyningen, kan de være noe smarte da? Innbiller meg at de bare vil stå og resirkulere luft som blir pumpa ut og dermed punktere noe av sugeeffekten på viftene i bakkant. Hyggelig av TT å lage huller for de som vil ha vannkjøling, men hva med å gi med noen plugger for de som bruker luft? Blir ikke like pent med brun pakketeip, liksom... 5103049[/snapback] 1. varme stiger 2. både strømforsyning og vifte under burde blåse luft ut av kabinettet 5104008[/snapback] 1. Ikke når det er et undertrykk i umiddelbar nærhet (som er nedenfor hullet da ) AtW Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 2. både strømforsyning og vifte under burde blåse luft ut av kabinettet5104008[/snapback] Ja, og når de gjør det dannes det undertrykk i kabinettet som gjør at det trekkes luft inn alle steder det er åpent, også gjennom de fire hullene. Med mindre man har en kraftig vifte eller to i front som balanserer trykket, men da blir jo perforeringen over CPU-kjøleren ganske ubrukelig... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva er vitsen med døren som spretter opp? Ser ingen nytte i det i det hele tatt, om man likevel må åpne opp andre ting for at den skal sprette opp. Tungt var det, og som flere andre sier, så ser ikke jeg vitsen med noen kjøleribber som ikke tar opp varme fra noe. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Synes kabinettprodusentene fokuserer for lite på filter foran innsugspunktene. Off Topic: Nå kom jeg over det stedet fredrikrb har klippet ut sin Avatar/Ikon fra (eventuellt hvilken bok du har det i fra - se bildene) http://www.planetdan.net/pics/babies/index.htm Endret 6. november 2005 av G Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Synes kabinettprodusentene fokuserer for lite på filter foran innsugspunktene. 5106254[/snapback] Skulle gjerne ha hatt litt mer fleksible gittersystemer også, sånne kabinettgitter bak skaper unødvendig mye turbulensstøy. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Man trenger jo ikke gitter hvis man er ekstra, ekstra forsiktig. Man kan jo sage gitteret bort alternativt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Man trenger jo ikke gitter hvis man er ekstra, ekstra forsiktig. Man kan jo sage gitteret bort alternativt. 5106335[/snapback] Ja, men saging er litt tungvint, hvis du tenkte forsiktig med å stappe fingra i vifta, så har jeg gjort det mange ganger, værste jeg har pådratt meg er et minikutt. Om man har noen industrivifter av stål er det noe annet, men det er tross alt en PC dette, hvor man gjerne ikke har alt for høye turtall. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du kan jo alternativt smøre på noe kjemisk som korroderer bort gitteret. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du kan jo alternativt smøre på noe kjemisk som korroderer bort gitteret. 5106418[/snapback] Haha, HJELP. Da er det sikkert litt lurere med onkel Lenke til kommentar
G Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 En bør jo stå i friluft når en bruker kjemiske stoffer, eller har proffesjonelt avtrekk. Vernebriller er vel heller ikke noen uting. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Pent, men fryktelig tungt Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Sorry for å bumpe tråden her men lurer på å gå over fra Kandalf til dette kabinettet med vannkjøling innebygd. Faktisk det eneste kabinettet hvor jeg har sett den geniale løsningen med å ha vannkjølinga i sidedøra. Det er største minuset med vannkjøling når kabler ligger over hardwaren din, dette slipper man med Tai Chi kabinettet. Men vil det passe overhode til Core 2 prosessorene ? Noen som vet ? Eller er det universalt til alt Socket 775 mon tro. Endret 9. november 2006 av Avean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå