Azzbicker Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva vil det si? Er på en volvo 740 '85 mod... Den ryker ganske mye hvit eksos.. noen som veit hva det kommer av? Lenke til kommentar
henrikjah Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hvit eksos tyder på at det er vann som kommer inn i forbrenningsrommet i eksosen. Dette kan igjen tyde på defekt toppakning eller topplokk. Edit: im a dumbass Endret 3. november 2005 av henrikjah Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har du sjekket om det forsvinner kjølevann? Vet ikke helt hva du mener med mye hvit røyk, men ryker endel hvit av eksosen på min også, men forsvinner ikke kjølevann. Ryker mer når det er kaldt ser det ut til. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 forsvinner ikke kjølevann tror jeg.. nå har jeg akkurat henta bilen i dag da men Det kommer å går litt fant jeg ut men skal bytte pakningen etterhvert uansett... får se om det går vekk da Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg håper du er klar over at det å bytte toppakning er en rimelig omfattende jobb? Lenke til kommentar
saab9000 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 viss bensinen din er gammal så blir det mye kondens i bensinen slik at det blir hvit røyk.. jeg hadde samma problem.. fylte på full tank og dermed ikke noe hvit røyk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå