Darkane Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Får opp en feilmelding når jeg åpner NL: C:\Documents and Settings\"navnet ditt"\Application Data\Lock Time\NetLimiter\history\apphist.dat is corrupted Har vært borti dette problemet før, men nå husker jeg selvfølgelig ikke hvordan dette skulle løses. Håper på litt hjelp=) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har fått meldingen en del ganger. Jeg tror det innebærer at innstillingene blir nullstillt, jeg må ivertfall stille inn alt på nytt. Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har fått meldingen en del ganger. Jeg tror det innebærer at innstillingene blir nullstillt, jeg må ivertfall stille inn alt på nytt. 5098922[/snapback] Når jeg trykker "OK" på feilmeldingen, lukkes programmet automatisk. Derfor får jeg ikke gjort noen instillinger... Dette er veldig irriterende! Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 bare slett de filene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå