Pandemonium Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hei! Skal oppgradere min nyinnkjøpte PC litt til, med 2 GB mer RAM. Problemet er at jeg ikke helt vet hva som er det beste settet. Noen som kan gi noen tips? Jeg har et Asus A8N-E hovedkort, med en AMD Athlon64 3800+ CPU. Har 1 GB med Corsair RAM (Twin matched 1GB sett) fra før av. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er jo alltid vanskelig å si hva som ER det beste... Så penger har ingenting å si? Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hehe. Penger har litt å si... Mellom 1500 og 2500 tenkte jeg. Virker som om de fleste ligger mellom det... Og selvfølgelig, man får det man betaler for... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=2048TWX400C2 Disse Corsair brikkene er meget gode og har stort oc potensiale. Er meget stramme timings ved default og. faktisk noe av de strammeste timingsene man for på 1gig moduler (2-3-3-6-1T) ville kikket på disse vertfall hadde jeg vært deg Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Nå ble jeg litt usikker... Skal du ha nye 2GB med ram, og kaste ut det gamle? Eller skal du ha 1GB til? Hvertfall, skal du ha nye 2GB: Patriot 2048 MB PC3200 Dual Kit. Dette er bra minne som opererer med utrolige 2-3-2-5-2 timings, noe som er helt utrolig for så billig minne. Ikke la deg bli lurt av prisen, kvaliteten er topnotch. Endret 3. november 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Jeg skal legge til 2 GB til. Jeg slenger ikke ut RAM som er en uke gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå