chil Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hei lar Gforse2mx 400 seg overklokke noe særlig? og åssen program skal jeg bruke? takk for svar :smile: Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 du kan bruke rivatuner som du finner på http://www.guru3d.com foresten det heter GeForce2 vet ikke hvor mye du klarer og klokke kortet men det er bare å prøve seg frem til det kommer snodige ting på skjermen osv.... lykke til! [ Denne Melding var redigert av: ritz00 på 2002-08-25 21:30 ] Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 bruk heller Powerstrip, det er til alle gfdx kort Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg prøvde å klokke Gf2 mx kortet mitt (ikke mer enn 20 mhz) men nå er det en test jeg ikke klarer å kjøre i 3dmark. Detter bare ut av programmet når jeg kommer til den testen. Noen som har opplevd det samme? hvordan fikse d? Har prøvd å reinstallere drivere og 3dmark uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå