Aerocker Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 ved oppstart får en beskjed om at cpu-vifta ikke går og så etter noen få sekunder slår maskina seg av. rekker ikke å komme inn i biosen en gang. det er en XP2000 cpu som sitter på hk. noen som har noen tips? får også noen rare resultat med silent twin på kg7-raid hk. det sier at viftene kjører med 8000 rpm.. Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 antar at du har koblet viften til fan1 kontakten på hk`et. foreslår at du kobler viften rett til psu`en. det er ganske vanlig at fan1 kontakten ikke gir nok strøm. hvis ikke det hjelper skriv en ny post Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Enig. Går den rundt da? Har du sett etter mener jeg Lenke til kommentar
goose Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Du må slå av denne instilingen. det du må kjøre er: Koble kun en vifte til cpu-viftekontakten. Du kan ikke ka koblet denne vifta gjennom en spenings regulator.hender at da klarer ikke HK ¨lese hastigheten på vifta. nÅr du har gjort det gå inn i biosen, slå av instillingen slå av pcen sett viftene silk dem var og voualla! Lenke til kommentar
mamort Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Har akkurat det samme oppsettet med silent twin og MSI KT3 ultra 2. Skjønte ikke helt hva dere mente med hvor man skal koble til viftene. Silent twin kommer jo med 2 vifter og har en ledning som gjør at man kan koble det til 1 fan kontakt på hk. Er det tilfelle at viftene da ikke får nok strøm? Hvis det er riktig hvor skal de kobles til da? Skjønte ikke hva du mente med å koble de direkte til PSu'en......? Har ikke testet oppsettet mitt enda, men ser jo ut til at jeg kan ende opp med samme problem. Forresten, når man skal teste for å se om ting fungerer? Hvordan bør man gjøre det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå