Holtemann Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er ikke helt sånn Rakib. Du kan sette valget til å velge både GSM og 3G nett, eller bare GSM nett. Standard fra du får telefonen er både GSM og 3G. Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Om du får brukt 3G kommer an på operatøren din... 5359334[/snapback] og åssen er det med noextras.net kunder? noextra bruker jo netcoms nettverk.. Lenke til kommentar
mimmi80 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg er så sinnsykt klar for denne telefonen nå! Har fryktelig lyst på en sort en, så er redd jeg må vente noen dager til, men det skal nok gå.. Tar gjerne imot flere bilder og beskrivelser på forumet... *sikle* Og gjerne også om det er noen negative ting man bør vite... Looking forward! Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Om du får brukt 3G kommer an på operatøren din... 5359334[/snapback] og åssen er det med noextras.net kunder? noextra bruker jo netcoms nettverk.. 5362376[/snapback] Tviler sterkt på at det kommer til å gå, men det er nok bare Noextras selv eller evt en Noextras kunde med 3G-telefon som kan svare sikkert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 amobil skriver i artikkel at W900i skulle være første mobil med det nye T9 systemet. http://www.amobil.no/artikler/mobil-progra..._smartere/20180 Er dette riktig, og inkludert i nåværende FW på W900i? Merker man noe til det på norsk i så fall, eller bare engelsk? Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har ikke merket noe til den funksjonen. Verken når jeg skriver på norsk eller engelsk med ordboken. Lenke til kommentar
Redving Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har en dato på når den sorte kommer ut? Har spurt over alt på nett nå, og de fleste sier rundt midten/slutten av januar... Noen som har hørt noe annet? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Om du får brukt 3G kommer an på operatøren din... 5359334[/snapback] og åssen er det med noextras.net kunder? noextra bruker jo netcoms nettverk.. 5362376[/snapback] Tviler sterkt på at det kommer til å gå, men det er nok bare Noextras selv eller evt en Noextras kunde med 3G-telefon som kan svare sikkert. 5372345[/snapback] Sendte epost og fikk følgende svar: Hei Per i dag har vi ikke tilgang på dette, men vi er forespeilet denne tjenesten til våren. Vennlig hilsen Kundeservice Noextras.net Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte meg W900i dag. Skal prøve å ikke kritisere alt for mye Men opplever dere andre med W900i den irriterende laggingen i menyen? Min K750i fungerte glatt i hovedmenyen, men på W900i lagger det, og det er alt for få FPS for at bevegelsene skal se myke ut. Litt irriterende bare. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 hvis det hakker i menyen på din, så har du hatt uflaks, eller så har jeg vært heldig, for sånn er det i alle fall ikke på min. jeg vet ikke åssen det er med andre med denne telefonen:P Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er ikke veldig mye hakking, ikke noe stort problem. Den endrer valgt ikon kjapt med en gang jeg trykker, det er bare overgangen som var finere på K750i, synes jeg. Er som nevnt i den første posten bare mangel på fps. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Arehei: Grattis med ny mobil. Vurderer w900 jeg og. Likte godt k750, men synes skjermen var alt for liten. Den er bedre utnyttet på w900 (tenker på sms og generelt tekst på skjermen)? Skjermen på w900 er 2" er den ikke? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skjermen på W900i er 2,3" med QVGA-oppløsning, og det merkes utvilsomt. Det er dog mest på multimedia som bilder at man merker dette mest. I menyen er det ikke gjort plass til mer, men ikonene er gjort tilsvarende større. Angående min trege meny hjalp det med et annet layout, og enkelte layouts gjør det enda verre. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Førsteinntrykket blir ikke bare bedre... Overføring av filer dropper ofte ut midt i filen. Programvaren merker ikke at mobilen er koblet til når jeg velger filoverføringsmodus. Jaja, ordner seg nok Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 irriterer meg sinnsykt over at ingen har skrevet lesertest av W900I ennå!! :S Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) dinside har jo vel en test, men den er ikke noe grundig, synes det er rart at amobil er såpass seint ute d går jo mot februar nå... Endret 18. januar 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 dinside har jo vel en test, men den er ikke noe grundig, synes det er rart at amobil er såpass seint ute d går jo mot februar nå... 5458921[/snapback] Jeg syntes det i det hele tatt er for få tester jeg. Siste test er fra 1.jan, sise test før det igjen var fra 5.des Litt skjeldent. Trenger ikke å teste alle, er ikke det jeg sier. Men telefoner som dette(w900i altså) er telefoner som bør testes da de er såpas populære før de kommer ut. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Din side er jo alltid seint ute med tester. For ikke å snakke om mobilen.no. De kommer gjerne en måned eller 2 etter at telefonen er kommet på markedet. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Din side er jo alltid seint ute med tester. For ikke å snakke om mobilen.no. De kommer gjerne en måned eller 2 etter at telefonen er kommet på markedet. 5460086[/snapback] Hmm ja men dinside var nå egentlig ikke så sent ute når det gjelder w900i, men amobil derimot har ikke kommet med en test enda, og amobil som er så tidlig ute, hvorfor har ikke de testa den enda... Helt enig at det er for få tester og når det gjelder w900i så er vel det en hot telefon som burde stå på testelista Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg kan godt skrive en brukertest innen 2-3 dager. Det blir dog uten testing av musikkdelen (får vel bare konkludere at den er bra på musikk uansett) og ikke test av UMTS, da jeg har Mobyson. Si ifra hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå