Gå til innhold

Når kommer SE w900i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dribble: Jeg er så sinnsykt klar for denne telefonen nå! Har fryktelig lyst på en sort en, så er redd jeg må vente noen dager til, men det skal nok gå..

Tar gjerne imot flere bilder og beskrivelser på forumet... *sikle*

Og gjerne også om det er noen negative ting man bør vite...

Looking forward! :thumbup:

Lenke til kommentar
Om du får brukt 3G kommer an på operatøren din...

5359334[/snapback]

og åssen er det med noextras.net kunder? noextra bruker jo netcoms nettverk..

5362376[/snapback]

Tviler sterkt på at det kommer til å gå, men det er nok bare Noextras selv eller evt en Noextras kunde med 3G-telefon som kan svare sikkert.

Lenke til kommentar
Om du får brukt 3G kommer an på operatøren din...

5359334[/snapback]

og åssen er det med noextras.net kunder? noextra bruker jo netcoms nettverk..

5362376[/snapback]

Tviler sterkt på at det kommer til å gå, men det er nok bare Noextras selv eller evt en Noextras kunde med 3G-telefon som kan svare sikkert.

5372345[/snapback]

Sendte epost og fikk følgende svar:

Hei

Per i dag har vi ikke tilgang på dette, men vi er forespeilet denne tjenesten til våren.

Vennlig hilsen

Kundeservice

Noextras.net

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg W900i dag. Skal prøve å ikke kritisere alt for mye :)

Men opplever dere andre med W900i den irriterende laggingen i menyen? Min K750i fungerte glatt i hovedmenyen, men på W900i lagger det, og det er alt for få FPS for at bevegelsene skal se myke ut. Litt irriterende bare.

Lenke til kommentar

Skjermen på W900i er 2,3" med QVGA-oppløsning, og det merkes utvilsomt. Det er dog mest på multimedia som bilder at man merker dette mest. I menyen er det ikke gjort plass til mer, men ikonene er gjort tilsvarende større.

Angående min trege meny hjalp det med et annet layout, og enkelte layouts gjør det enda verre.

Lenke til kommentar
dinside har jo vel en test, men den er ikke noe grundig, synes det er rart at amobil er såpass seint ute d går jo mot februar nå...

5458921[/snapback]

Jeg syntes det i det hele tatt er for få tester jeg. Siste test er fra 1.jan, sise test før det igjen var fra 5.des

Litt skjeldent. Trenger ikke å teste alle, er ikke det jeg sier. Men telefoner som dette(w900i altså) er telefoner som bør testes da de er såpas populære før de kommer ut.

Lenke til kommentar
Din side er jo alltid seint ute med tester. For ikke å snakke om mobilen.no. De kommer gjerne en måned eller 2 etter at telefonen er kommet på markedet. :thumbdown:

5460086[/snapback]

Hmm ja men dinside var nå egentlig ikke så sent ute når det gjelder w900i, men amobil derimot har ikke kommet med en test enda, og amobil som er så tidlig ute, hvorfor har ikke de testa den enda... Helt enig at det er for få tester og når det gjelder w900i så er vel det en hot telefon som burde stå på testelista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...