Gå til innhold

Når kommer SE w900i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jess, det samme problemet, blir mye dyrere enn det som er forventet. Men viss en har råd er det jo bare å kjøpe, men erlig talt, den er ikke verdt 5000 en gang :nei: , selv om S700i lå på 6000-7000 med en gang den kom ut så blir mobilene billigere og mer funksjonsrike så vi skal vel ikke være så alt for ufornøyd med prisen.

Lenke til kommentar

Testen på www.dinside.no så jo veldig lovende ut da... Jeg vil ha! Men har kikket litt på de ulike nettbutikkene, og det ser faktisk ut til at den hvite kommer før den sorte. Hvorfor det? Mener å ha hørt at den hvite skulle være låst til Vodafone en periode, og at den svarte derfor skulle komme først. Har lyst på en sort en jeg...

Eneste negative dinside.no nevner er jo størrelsen (vet jo at den er omtrent som S700i), prisen, batteriet og mangel på minnekort. Ingen store overraskelser der altså...

Veldig bra at den kan sammenlignes med K750i når det gjelder kamera :)

Gleder meg som en unge! Og har et stort ønske om å få den før jul... Hadde vært julepresang det gitt... *sukker* :love:

Lenke til kommentar

Ang leverings tid på sort vs hvit... der har det vært utrolig mye rart, og mye frem og tilbake.

Voda skulle ha enerett på den hvite versjonen i 6 uker, altså ut Januar ca...

Dette virker til å være en sannhet med visse modifikasjoner.

for pr idag virker alle land til å ha forskjelling praksis, også når det gjelder bundelen.

I noen land (australia bl.a) medfølger det med 1G minnekort...

Andre 64 mb, andre igjen har ikke minnekort i det hele tatt.

:dontgetit:

Tilbake til voda og den hvite versjonen, de virker til å ha fremdeles enerett på den hvite, men i land der Voda ikke er representert - er det en annen sak.

Så her og nå er jeg meget forvirret og vet ikke mer enn alle andre.

:hmm:

Mine leverandører sier tidlig Januar, og de vet ikke noe mht farger...

:roll:

Lenke til kommentar

Eneste negative dinside.no nevner er jo størrelsen (vet jo at den er omtrent som S700i), prisen, batteriet og mangel på minnekort. Ingen store overraskelser der altså...

5314528[/snapback]

Sier testen at den mangler minnekort, etter det jeg har hørt og sett skal den nå ha støtte for minnekort, eller var det medfølgende minnekort du mente.

Lenke til kommentar

Det er bare å glede dere masse til den kommer. Min (som jeg fikk fra Hong Kong) hadde ikke med noe minnekort, men jeg hadde et 2 GB kort fra før så nå har jeg nesten 2,6 GB jeg kan fylle med musikk og stæsj :cool:

Men venter spent på den norske softwaren da, synes telefonen er en smule treg og tenker litt, men det skylder vel utenlandsk og at det er førsteutgaven av softwaren, men alt i alt, er jeg storfornøyd. Dere har MYE å glede dere til :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er bare å glede dere masse til den kommer. Min (som jeg fikk fra Hong Kong) hadde ikke med noe minnekort, men jeg hadde et 2 GB kort fra før så nå har jeg nesten 2,5 GB jeg kan fylle med musikk og stæsj :cool:

Men venter spent på den norske softwaren da, synes telefonen er en smule treg og tenker litt, men det skylder vel utenlandsk og at det er førsteutgaven av softwaren, men alt i alt, er jeg storfornøyd. Dere har MYE å glede dere til :thumbup:

Lenke til kommentar

5314528[/snapback]

Sier testen at den mangler minnekort, etter det jeg har hørt og sett skal den nå ha støtte for minnekort, eller var det medfølgende minnekort du mente.

5315550[/snapback]

Var medfølgende minnekort ja :) Er støtte for minnekort, og derfor kanskje forventet at det skulle følge med et. Men med ca 500 MB innebygd minne, så klarer jeg meg nok en stund ja :)

Gleder meg!

Lenke til kommentar
de fleste nettbutikkene har skrevet 30.12.2005 som leveringsfrist :dribble: ..så da er det nok kanskje ikke så lenge til den er i butikkene  :hmm:  :love:

5319222[/snapback]

Telering skal ha den på lager 27/12.

5334344[/snapback]

Men er det bekreftet da, viss ikke så har jeg en tro på at vi må klare å vente enda lenger. Viss det er bekreftet så er det jo bra...

Lenke til kommentar
Men er det bekreftet da, viss ikke så har jeg en tro på at vi må klare å vente enda lenger. Viss det er bekreftet så er det jo bra...

5335265[/snapback]

Fikk mail fra Telering midt i julerushet på jobben, tror det var på torsdag. Der sto det i hvert fall i klartekst av W900i er bekreftet på lager 27/12.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
jaa...sigmund...det er 27 idag.. :no:

5343054[/snapback]

Mpx har den bekreftet 30/12. Sa den var bekreftet inn til en stor leverandør 27/12, og du må jo la leveringsgutta kjøre litt bil også ;)

[edit]

Skal trolig en tur innom jobben senere i dag, kan skjekke hva Dangaard og Telering har av datoer og antall da om jeg husker det...

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
jaa...sigmund...det er 27 idag.. :no:

5343054[/snapback]

Tok turen innom jobben og kl 17:05 i dag hadde Dangaard W900i White Telenor profil 74 stk og W900i White Nectom profil 63 stk. Det betyr at de fleste forhandlere som bestilte i går eller i dag før Dangaard slutter å sende får telefonen i butikken den 28/12... ;)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...