Howard Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 MSI er straks klar med et hovedkort med sokkel 939 basert på ATI Radeon Xpress 200 Crossfire-brikkesettet. Les mer Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dette Korte der fra MSi er bare et mainstream kort, de kommer ut med et til som er mer rettet mot de som vil ha rå ytelse. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ser ikke noe 4pin 12V på den.. Men skimter jeg en 8pin? samt en drevkontakt? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 "ULIs M1573-sørbrikke har nemlig ikke støtte for SATA 3 Gbit/s, noe heller ikke ATIs egen SB450-brikke har." Latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 "ULIs M1573-sørbrikke har nemlig ikke støtte for SATA 3 Gbit/s, noe heller ikke ATIs egen SB450-brikke har." Latterlig dårlig. 5098637[/snapback] Det er litt dårlig at de ikke har klart å få med seg nye standarder, selv om det har få eller ingen konsekvenser for brukerene. Ellers liker jeg at det er vifteløst. Den minimale kjøleren tyder også må veldig mye lavere varmeutvikling enn nvidia SLI. Og lav varmeutvikling er et stort pluss i margen. 2 PCI-porter synes jeg er lite med tanke på at det ennå er stor knapphet på PCIe-1x kort. Ellers er det bra at det dukker opp flere s939-kort med fysisk solide SATA-porter. (6x SATA begynner også å bli greit for de fleste.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå