Gå til innhold

Whitebox introduserer hentelager !

Senshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WB er noe dritt hele selskapet, makan til useriøs drittselskap har jeg aldri vært borti før. har kjøpt der engang, og har hatt så ufattelig masse tull å løgn ifra deres side at jeg aldri mer kommer til å verken kjøpe derifra eller anbefale det til noen som helst!

Lenke til kommentar
WB er noe dritt hele selskapet, makan til useriøs drittselskap har jeg aldri vært borti før. har kjøpt der engang, og har hatt så ufattelig masse tull å løgn ifra deres side at jeg aldri mer kommer til å verken kjøpe derifra eller anbefale det til noen som helst!

5098498[/snapback]

Høres ut som du har vært uheldig.... Jeg har kjøpt x antall maskiner der. JA, WB er trege med levering. Men få kan matche prisene deres! Man kan vel ikke få i pose og sekk?

Mvh Senshi

Lenke til kommentar

5098498[/snapback]

Høres ut som du har vært uheldig.... Jeg har kjøpt x antall maskiner der. JA, WB er trege med levering. Men få kan matche prisene deres! Man kan vel ikke få i pose og sekk?

Mvh Senshi

5098510[/snapback]

Faktisk i dette tilfellet så har du krav på både pose og sekk. Når de er registrert som en næringsdrivende bedrift, skal de følge Norsk Lov, lave priser er bare et servicetilbud for kjøpere. Jeg tror neppe lave priser er god nok grunn til å la seg irritere av WB! :no:

EDIT: Off topic

Endret av matroy
Lenke til kommentar

ventet nesten 3 mnd på min 1557 i fjor, og da lovet dem meg ekstra batteri samt ekstra oppgradering, fikk ingenting av delene, kun ei veske (som alle fikk når dem bestilte 1557 Lappiser) i tillegg skulle jeg få med sort tast. eg fikk lyseblått som var gjennomsiktig. ikke nok med det, så røk batteriet mitt,så jeg sendte brev og ba dem om at jeg skulle ha nytt siden det jeg hadde var ødelagt. tok 2 mnd, så fikk jeg det nye batteriet, men da med et brev som stod at jeg måtte levere inn det gamle batteriet innen da ellers ville saken bli sendt til inkasso. Altså jeg ventet 2 mnd på batteriet, også skulle jeg få en frist på meg innen 14 dager å sende det gamle batteriet tilbake ellers ville jeg få inkasso sak på meg?makan til drittselskap som sagt, skal aldri ha en eneste ting ifra dem mer. og joda, dem er kanskje billigere på noen småting, men betaler heller 200-300 kr mer for en laptop ifra feks netshop som faktisk vet å behandle kundene sine.

Hva er det egentlig Whitebox selger som er så utrolig mye billigere da?

Endret av ducmaster
Lenke til kommentar

Vil nå si mange matcher prisene til Whitebox uten store problemer, føler selv det er skamdyrt på WB.no jeg?

Min personlige favoritt er blitt Shg.no etter deres utmerkede kundeservice, rask levering og ikke minst priser selv urettferdige hardtarbeidene polakker ville jublet av. (annbefales på det sterkeste) ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at folk i det hele tatt gidder å spare noen få kroner når sjansen for å ikke få det de har bestilt eller få en kundeservice lik null.

Da holder jeg mye heller til netshop med hentelager både i sandefjord, og egen utstilling med heting i oslo.

5100260[/snapback]

Enig med deg. Tar du den usleste konfigurasjonen er de ganske rimelige - velger du dog mer RAM, HDD osv så blir de plutselig mye dyrere enn de fleste andre - ihvertfall på de maskinene jeg har sett på.

Lenke til kommentar

Er selv enig at Shg.no er og blir en stor kandidat til den neste "store" webshopen, trodde kanskje selv at de tok seg en "netshop" med lave priser det første året, for så å prise dem litt opp, men etter masse uttalelser ifra dem selv, om at de opererer med danske priser, så tror jeg faktisk at prisene deres er kommet for å være, og det er utrolig interresant da masse av prisene deres er nesten innkjøpspriser. dem hadde feks for en stund siden Acer Ferrari /m Windows xp pro til ufattelige 15558kr, mens andre netshoper opererte med 18-20k for samme laptop. Ufattelig bra spør du meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...