tilfeldignavn Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tenkte jeg skulle sette opp en windows server 2003 som secondary domain controller. Domain Controlleren er er nå en windows server 2000. Hvordan går man dette på enklest mulig måte? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Start Wizarden for å gjøre serveren til en domenekontroller. I den så mener jeg å huske det er et valg for så gjøre den til en domenekontroller i ett eksisterende tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 BDC rollen er borte fra Server 2003, men du kan legge til en ekstra domenekontroller når du kjører dcpromo prosessen. Hvis du skal oppgradere til Server 2003 fra 2000 finnes med mange verktøy for det og er ikke store hokuspokus for 2000 til 2003.. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg får problem med å gjøre den til en domenekontroller i ett eksisterende tre. Det eksisterende treet er en Win Server 2000 med SP4. Noen tips til å løse denne floken? Lenke til kommentar
roac Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg får problem med å gjøre den til en domenekontroller i ett eksisterende tre. Det eksisterende treet er en Win Server 2000 med SP4. Noen tips til å løse denne floken? 5151782[/snapback] Kanskje du har litt beskrivelse av de problemene du opplever? Hvilke(n) feilmelding får du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå