EviLEddiE Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Dette er skikkelig bra arbeid - sjekk ut denne artikkelen..! Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg har ikke sett på maken!!! Det er det peneste jeg noen gang har sett... :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Lenke til kommentar
shebban Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er noe av det fineste arbeidet jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Som jeg skulle ha gjort det selv Meget bra arbeid. Skulle gjerne hatt en slike kjøleblokker. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er ikke ofte man ser så pent arbeid. Det er bare å ta av seg hatten :smile: Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Meget pent det der... Splitteren ser ekstremt stilig ut! [ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-08-26 16:11 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det er ikke akkurat første gang her bladerunner har levert pent arbeid, det jeg egentlig liker med tinga han gjør, er at han har vanlig utstyr, slik som oss dødelige, og fortsatt får til et knallbra resultat. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Veldig veldig veldig stilig. Rett og slett kunst på høyt plan! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 jepp, fyren er ikke redd for å bruke tid på finish. så helt rå ut den der. tipper at hvis han hadde lagt den ut for salg hadde han fått 1000 dollar for den. (skjermkortet altså. Hele pcen tør jeg ikke anslå?)) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 D E N V A R R Å!!!! Dette skulle vært serie produsert!! M I N N E K J Ø L E R!!!! Hvorfor har ingen produsenter lagd noe slikt enda????? Når jeg blir stor! Skal jeg åpne et verksted og kjøpe verktøy til å gjøre all verdens med!!!! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 En cnc fres er vel alt du trenger? ja og ei sag, og noe pusseutstyr. og noen bor, og så videre osv. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Tror ikke han har CNC fres eller andre artige saker, ser i alle fall ikke sånn ut på bildene? Tunellen inne i GPU blokka ser da unektelig ut som om den er laget med et vanlig bor? Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 18:02, King_mephisto skrev:Hvorfor har ingen produsenter lagd noe slikt enda????? sjekk ut http://www.cool-computers.com ... ellers må jeg si at Bladerunner må være glad i å file, han filer/pusser blokken FØR han fester bunn platen, så må han gjøre alt sammen om igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå