Jarmo Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) nei, var lagd for å vise min reaksjon på dette... 5125687[/snapback] Hehe ! Litt trøtt ja, fikk poenget nå... On-topic: Liker ikke denne utviklingen i det hele tatt, snart eier "alle andre" maskinen min... Endret 8. november 2005 av jarmo Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har ikke kjøpt musikk på flere år og kommer neppe til å gjøre det, dette gjør det jo bare enda verre! Syns det var ille nok at man må ha et eget program for å spille av noen cd'er på dataen jeg, og umulig å bruke dem i bilen... beskyttelse nei? Trenger jo kun et lite program på under 1mb for å få spilt de av... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sier bare en ting: folk må gå over på plattformer hvor slikt nesten ikke eksisterer. GNU/Linux, BSD og UNIX er gode alternativer, og platebransjens fiende. Her har de ikke kontroll over hva som skjer. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) herregud! http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307577 Kopisperre med root kit? Ikke noe problem så lenge ingen skjønner hva det er, mener Sony BMGs toppsjef. Endret 10. november 2005 av tuxerator Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Typisk arrogante økonom-jævler å si noe sånt. Sony's toppsjef viser sin innkompetanse og burde aldri hatt den jobben. Men det er bra at han oppfører seg på den måten, for sånt vekker avsky, og boikotten av Sony vil bare øke i omfang etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå