Gå til innhold

På jakt etter bluetoothmus, hva finnes?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en trådløs mus som kan snakke driekte med laptoppens innebyggede bluetooth sak.

Hva finnes og hva er å anbefale?

Tenker litt i retning av en "gamer-mus" selv om det er noe begrenset hva man kan kjøre på en stakkars laptop. ;)

Alle forslag mottas med takk. :)

Endret av sunbug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på jakt etter en trådløs mus som kan snakke driekte med laptoppens innebyggede bluetooth sak.

Tenker litt i retning av en "gamer-mus" selv om det er noe begrenset hva man kan kjøre på en stakkars laptop. ;)

5098132[/snapback]

De fleste gamere (inkludert meg selv) tror jeg sverger til trådmus pga responstiden... husk at 5ms er forskjellen mellom liv og død enkelte ganger vettu ;) hehe! Jeg skjønner du vil ha Bluetooth, selv om jeg ville anbefalt en Razer pga DPI, responstid og instillingsmuligheter ;)

Men uansett, sjekk her:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302898&cks=PLS

Dette er bare en, og det finnes mange alternativer. Les nøye gjennom kommentarene fra de som har prøvd utstyret før du kjøper. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

5098132[/snapback]

De fleste gamere (inkludert meg selv) tror jeg sverger til trådmus pga responstiden... husk at 5ms er forskjellen mellom liv og død enkelte ganger vettu ;) hehe! Jeg skjønner du vil ha Bluetooth, selv om jeg ville anbefalt en Razer pga DPI, responstid og instillingsmuligheter ;)

Men uansett, sjekk her:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302898&cks=PLS

Dette er bare en, og det finnes mange alternativer. Les nøye gjennom kommentarene fra de som har prøvd utstyret før du kjøper. Lykke til! ;)

5098154[/snapback]

Hehe, jeg vet. Har drept et ukjent antall mus (Inkludert den du gav link på) opp gjennom årene pga lag og treg overføring. Ikke noe gøy å spille med laggende mus.

Men venter ny laptop, så det hadde vært skikkelig kos med noe helt uten ledning/mottager siden den har innebygget bluetooth. :)

Lenke til kommentar
microsoft har en intellimouse som bruker blåtann, vet dog ikke hvor god den er til gaming da, men til vanlig bruk tror jeg nok den duger

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302898&cks=PRL

5099066[/snapback]

Hihi, den samme som jeg fikk link på i stad. :)

Men stusser litt over at Logitech G7 dukker opp i pris guiden ved søk etter bluetooth mus der. Stemmer det, eller er det bare en glipp fra duden som la den til?;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte meg G7, den har en bitteliten mottaker som en liten usbminnebrikke, den finnes det ikke lagg på ok har 2000dpi @ 500hz på usb porten... Ellers så har jeg også en Mx1000 bluethoot, som jeg evt kan selge, den er ubrukt og fulgte med Dinivo media laser, settet som er bluetooth.

Er ikke mye lagg der heller men ikke så bra som G7 musa....

Web76

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...