~sikka~ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Prøver å sette opp mailen for noen i outlook xp - alt skal være rett nå - men jeg får feilmelding: "..sending and receiving reported error 0x800ccc18. your e-mail server rejected your login.." Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 nextgentel abonemang?? bruk utgående mail: smpt.nextgentel.no eller mail.online.no Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Det ser ut som om du har angitt feil brukernavn eller passord. (På inngående (POP) mail..) Utgående mailservere bruker svært sjelden brukerautentisering, så du kan se bort fra posten over. -KJ EDIT: Spesifisering er en fin ting... Endret 3. november 2005 av jevel Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Nei det er ikke nextgentel eller online.no (og internettleverandøren er lookieloo.net) ... det er mail.marxcon.ca. Passordet og brukernavnet er garantert riktig - har dobbeltsjekket maaange ganger. (samme brukernavnet og passordet fungerer på en pc et annet sted i byen) Har prøvd både med og uten Secure Password Authentication uten at det hjalp noe særlig. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg tror nesten du må forklare dette litt nermere. Har du samme oppsettet på en annen PC, et annet sted i samme by men på en annen internettleverandør sine linjer? Bruker du mailtjeneste fra nettleverandør? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå