Gå til innhold

Dårlig kundebehandling

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-08-29 15:48, havegg skrev:

Jeg har bare gode erfaringer med både PSData, Komplett, Microplex og Databutikken.. Bare innse det; dere andre har bare uflaks!!!

Selvsagt roter noen av dem det til, men alle har ordnet opp etter noen hyggelige mail eller telefonsamtaler! :smile:

Helt enig!

Jeg har selv brukt Komplett.no og uten problemer. Hadde et skjermkort inne til service i fellesferien og tok ganske nøyaktig 2 uker. Jeg kjenner også til flere som har brukt Komplett.no til kjøp av deler og komplette PC`er uten noen som helst skade.

Men det er noen som er uheldige!

Og med tanke på hvordan Posten behandler pakker så kan vel de ta litt av skylda (?).

Andre gode nett butikker er: MPX og Netconnection.

Mvh

zn00ker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handla i åresvis hos komplett.no. Har selvfølgelig hatt et par "dårlige" erfaringer med dem, men alt i alt er jeg meget fornøyd med dem.

Stort sett kjapp levering. Og god service (dog teknikerne hos dem ikke alltid er like oppdatert). Har returnert flere varer, og alltid fått nytt produkt tilbake. At en retur tar 2-3 uker er kjipt, men forståelig. Det samme er det at DU må betale hvis produktet du returnerer er ikke er defekt alikevel, ellers ville det koste Komplett og andre butikker DYRT! Bare se for deg alle Hovedkortene som blir returnert fordi grønnsaken som kjøpte det ikke har peiling og dermed ikke får til.

Databutikken og Microplex er jeg også fornøyd med, men jeg har ikke returnert noe til dem enda... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...