H4ngm4N Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg visste det fantes en liten tr00 necro gutt inne i deg også! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det er faktisk ikkje alltid det passer inn med heilt strøken produksjon. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Der er jeg helt enig med deg! Kunne ikke fårestilt meg f.eks. Burzum med klar produksjon. Der er det jo produskjonen som står for utrolig mye av stemningen. Men i Extol sitt tilfelle synes jeg en ren produksjon er på sin plass. Menmen, bare min mening. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Syntes også extol passer best med rent, samme med fear factory. The dillinger escape plan passer litt med "groms" er kanskje ikke det beste eksemplet men Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå snakker jeg først og fremst om Burial her, ikke om alt det andre de har laget. Blueprint Dives med røskeste produksjon hadde jo bare blitt rart... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Digger Extol, og hører mye på dem. Vil si at skivene Undecieved og Synergy er de beste. Blueprint Dives er ikke like tungt, og faller dermed litt nedover rangsstigen. Det er mange gode sanger fra Burial også, f. eks Enthralled. Makan til dyktige folk. De er helt råe på takter. Hører du etter, så teller du f.eks 15/16 takter i tromma, blandet med diverse gitartakter, som treffes her og der. Virkelig bra gjennomtenkt/gjennomført. Favorittdeler: -Ember på Undecieved har en helt utrolig fet overgang fra rolig til tyngre. Jeg vet ikke hvorfor, men den har alltid fascinert meg. Nesten litt likt som det Opeth kunne funnet på. -Stringdelen på Inferno er helt sinnsykt dritkul. -Refrenget på Grace for succession -Gitartakten og trommespillet på Paradigms. Helt rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå