MadMike Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vet at hardware.no kanskje ikke er beste stedet å spørre om software, men regner med at det er noen her som har noen erfaringer. Lurer nemmelig på om det er noen brukbare gratis anti-virus der ute? Er de med oppdateringer, og i sp fall, hvilke(n) anbefales? Takker for alle bidrag! Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er et eget forum for programvare... Prøv der du. Denne blir nok slettet ganske så snart allikevel. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Brukbare gratis antivirus er jeg ikke serlig flink på, heller ikke fortrolige med de... Bruker selv NOD32, som har fått 100% i VirusBulletin tester i over 12år... Noe som sier sitt... Men ikke gratis... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hvorfor spør du her når du vet at det er feil gruppe? Programvare > Programvare eller Programvare > Sikkerhet er forumene hvor du finner svar på antivirusspørsmål. Endret 3. november 2005 av Mythos Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hvorfor spør du her når du vet at det er feil gruppe? Programvare > Programvare eller Programvare > Sikkerhet er forumene hvor du finner svar på antivirusspørsmål. 5098030[/snapback] Beklager, var litt rask, skummet gjennom forumene mens jeg satt på en laptop, så det virket som det mest passende der og da. Uansett, lastet ned AVG Free edition som vistnok skulle være ok, så tråden kan nå stenges! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 jeg har renset mange maskiner som bruker avg free edition antivirus for fryktelige viruser.. det sier sitt..kan ha vert brukern og..vetikke jeg norton antivirus 2005 er skuddsikker Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva med pc-cillin.Det er også et meget bra Antivirus program.Har også brannmur samt spyware innebygd. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...7D52CBAD5CBDDE9 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4108 Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 jeg har renset mange maskiner som bruker avg free edition antivirusfor fryktelige viruser.. det sier sitt..kan ha vert brukern og..vetikke jeg norton antivirus 2005 er skuddsikker 5098124[/snapback] Personlig syntes jeg Norton blir for mye interigert i maskinen.Den liksom"blander" seg for mye med systemet. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kan gjøre som meg å bruke symantec coorporate edition da. Den er mye enklere enn norton men samme greia egentlig. Synes i alle fall den er mye mere genial enn norton Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Flyttet fra "Bærbare" Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg