Unlimited Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei! Jeg vet ikke helt hva som er feil her, men men! Jeg kan ikke se noen bilder pÃ¥ nettet! For eksempel pÃ¥ denne (www.talesh.com) side sÃ¥ har vi et banner under menyen! ( تماس با ما | موسیقی | آلبوم عکس | مقالات Ùˆ اشعار | انجمنهای پایگاه | نیازمندیهای تالش | چوکای تالش | درباره تالش | صÙØÙ‡ نخست ) Jeg kan ikke se den fra min pc, men fÃ¥r se den fra bærbaren! Prøvde med 3 forskjellige nettlesere, men !! Hva er det som hindrer her? PS! for Ã¥ se disse menyen her pÃ¥ hardware da bør dere skifte encodingen til unicode! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 - Ja, 7måneder nu! - McAfee Internet Security Suite Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 er noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg anbefaler at du legger inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Det har jeg tenkt på men jeg kan ikke! har 0mb plass til back-up! Endret 4. november 2005 av Unlimited Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du må ikke formatere hvis du skal installere Windows. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du må ikke formatere hvis du skal installere Windows. 5107030[/snapback] Å legge inn windows uten å formatére er lite hensiktsmessig. Ta backup på ekstern harddisk eller brenn ut på cd/dvd. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Så du mener at Windows må formateres! jeg har 70GB på c driveren Takk likevel, skal tenke på det med ekstern harddisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå