TheOats Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Kan man linke med andre DS brukere via internet vist man har tråløst nettverk i heimen? Endret 3. november 2005 av The O Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror ikke det nei. Tror man trenger onlinetjenesten til Nintendo for at Nintendo DS kan kommunisere med hverandre over andre nettverk. Onlinetjenesten kommer snart, men den gir ikke spill uten onlinestøtte muligheter til det. Litt usikker egentlig om hvordan det er med vanlig flerspiller, men jeg tviler at det vil fungere over nettet. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvis du bare skal spille mot andre i et samme rom så er det bare å slå på WiFi på DS'en. Men om du skal spille online mot andre i verden må du nok vente litt ennå. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hvis du bare skal spille mot andre i et samme rom så er det bare å slå på WiFi på DS'en. Men om du skal spille online mot andre i verden må du nok vente litt ennå. 5099737[/snapback] Ok. Men det kan komme?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvis du bare skal spille mot andre i et samme rom så er det bare å slå på WiFi på DS'en. Men om du skal spille online mot andre i verden må du nok vente litt ennå. 5099737[/snapback] Ok. Men det kan komme?? 5100508[/snapback] Eneste sjansen er såkalt Homebrew programmer. Vet at det er noen som holder på å fikse slik at ikke online titler kan spilles over nettet. Ellers vil ikke Nintendo DS ha mulighet til å spillet vanlige Wi-Fi spill over internett osv. Nettverkskoden i spillene må støtte Nintendo sin onlinetjeneste for å ha denne muligheten. Tror ikke at Nintendo selv kommer med denne muligheten selv. Nintendo sin onlinetjeneste kommer ikke i Norge før 25 november da Mario Kart DS lanserest (som da er første onlineaktiverte spillet). USA vil få den den 14 november. Om importspill vil fungere i Europa er jeg ikke sikker på, men ser ikke helt hvordan det ikke burde det. Tony Hawk American Sk8land er i følge mine kilder satt til 18 november, men jeg er litt usikker hva som skjer angående den tittelen da Nintendo påstår at Mario Kart DS blir det første som tar i bruk tjenesten. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Gleder meg til Mario Kart DS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå