master_noob Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=100689 ? value? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvis du lurer på hva value betyr så er det bare en betegnelse på billig merkevare ram. Altså mest for pengene på mange måter. Og akkurat den brikka der er det ikke noe galt med heller Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 jeg har 2 slike brikker i mitt system og det går helt OK, kjøpte ett 2x512 sett, noe jeg ville anbefale hvis du skal game Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Anbefaler Geil på det varmeste. Er ikke noe for overklokkeren, men har aldri opplevd problemer i de maskinene (les; hovedkortene) jeg har prøvd de i. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bruker geil i pc'en min som står i stua. Har ikke lagt merke til noe problemer ennå. Så hvis du har dårlig råd, så er de å anbefale, særlig til en pris på 350 kr pr stk. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 pluss at de ser j*velig fine ut med blå heatspreders som følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå