Torjus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Synes du bør kutte ut smiley'ene i teksten. Ser litt amatør ut.. 5121879[/snapback] Sånn... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det begynner å komme seg. Men fortsatt, noe som skurrer. Litt mer linespacing. Få borderene i gang før du viser v67, k? K Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 sinnsykt mørke linker i hovedrammen. Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå har du ikke skrevet noe bra, en hjemmeside verdt. Headeren var veldig fin den ligner på noe av det gamle. Men det hadde definitivt ikke vært dumt å prioritert stoffet på siden. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Når jeg lager sider, så er det ofte fordi jeg synes det er kult å lage sidene og ikke fordi jeg vil ha noe veldig nyttig stoff der. På siden min nå, har jeg dog endel treningstips. Lenke til kommentar
vidartveite Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Føyer meg inn i gruppen av de som synes banneren er stilig, men typogafisk sett kanskje ikke den mest spennende siden. Blir stlig med fargekontrastene mellom sort og hvitt, men dette er ikke spesielt gunstig for brukeren. Det heter seg at for å sikre god brukervennlighet at man blant annet skal unngå mye hvit tekst på sort bakgrunn. Skal være slitsom for øynene, men jeg liker det. Lykke til videre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Selve teksten er gråhvit, mens overskriften er helt hvit. Så all teksten er ikke hvit Lenke til kommentar
EVH Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er ikke kritikk, men tenkte å poste allikevel.. Syns siden er rå, digger de forskjellige sidene du kommer opp med hele tiden, liker at det er så enkelt og greit hele veien. Må bare innrømme at jeg bøffer endel ideer fra deg =P Takk for inspirasjonen! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hmm, den arkiv greia i bånn er litt stygg. liker fortsatt ikke den røde teksten. Mørkerød passer ikke til svart gitt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Er ikke kritikk, men tenkte å poste allikevel.. Syns siden er rå, digger de forskjellige sidene du kommer opp med hele tiden, liker at det er så enkelt og greit hele veien. Må bare innrømme at jeg bøffer endel ideer fra deg =P Takk for inspirasjonen! 5132645[/snapback] Hehe, kult å høre @orsus: Jeg er forsatt ikke ferdig med siden... sliter med den bakgrunnen i firefox EDIT: Ja, jeg er på skolen nå og har testet siden på forskjellige skjermer, og jeg ser nå at mørkerøde fargen på h2 ble litt for mørk. Skal fikse dette så fort som mulig Trenger hjelp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=493468&st=20 Endret 10. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå