Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Bildet var pent, men det er kanskje ikke ditt? Uansett, sett ganske mye av det samme før. Og de fuzzy-greiene ødlegger oppe til høyre. Ellers var tingen ETTER headerbildet ganske skuffende, kjedelig typografi. 5100877[/snapback] Bildet er tatt fra denne siden: http://sxc.hu/ Hvordan kan jeg forbedre det oppe til høyre? Hvordan kan jeg forbedre typografien? Er veldig glad for hjelp, tips og triks Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) "bror_bror" her på forumet er en knupp! Sjekk de tøffe rammene han laget til meg! Hvordan syns dere det ble? http://home.no.net/fuzzy2/grungeborder9pq.jpg Endret 4. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kan jeg låne PSD-filen din litt? Lenke til kommentar
resol Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 hm, får du alltid folk til å gjøre ting for deg fuzzy? hva er moro med det egentlig? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Ser jo bedre ut da. Joshuaink har vel ikke laget grafikken sin selv, mener jeg å huske. Men mye bedre å kunne si at «Alt dette har jeg laget, selv», jau. Endret 4. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 @Jonas Drange: PM sendt @Resol: Hva som er gøy med det? Jeg fikk ikke til å lage en stilig ramme så jeg spurte om noen andre kunne tenke seg å lage en for meg... hva er det som er galt med det? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 At produktet ikke blir ditt eget. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 At produktet ikke blir ditt eget. 5106558[/snapback] Og? Det er ikke noe feil i å få litt hjelp her og der. Produktet er uansett 100% hans eget. Hva tror du er poenget med dette forumet? Hvis vi foreslår en forandring i et design, skal det plutselig ikke være forfatteren sitt eget verk? Det blir det samme. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Produktet er uansett ikke 100% hans eget. Om jeg lager meg et roflcopter med en jaguar-motor, er det ikke 100% mitt eget verk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Det eneste jeg er opptatt av er at jeg blir fornøyd med min egen side Jeg skal til å dele opp desginet nå, men først må jeg få et svar på dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=205410&st=24300 ( Post #24301) Noen som har peiling på hvilken måte jeg kan gjøre det på? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Herrejesus! Jeg skulle bare vise fuzzy litt om hvordan teksten ikke ser så udugelig ut. Slik den gjør nå. Jeg hjelper, jeg gjør ikke dette for han. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Teskten til Drange er penest. www.fuzzy.moo.no bør forbli under "Fuzzy". (IMO) At fuzzy ikke lager alle detaljene på siden sin helt selv er helt likegyldig for min del. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 @Jonas Drange: Så ganske pent ut det! Hvilken font brukte du? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Eh, den samme som du brukte. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Eh, den samme som du brukte. 5108079[/snapback] å Den lignet ikke Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Han lagde vel litt mellomrom med line-height. Det ble forresten mye bedre;) Lenke til kommentar
resol Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) fuzzy: Ikke en dritt galt med å få andre til å gjøre noe for deg, men har du et snev av interesse for webdesign og koding så setter du deg ned å prøver selv, lager 300 jalla utgaver, som kanskje blir slakta og ikke er like kule som de andre folka sine, men du lærer ihvertfall noe av det. Nå vet jeg ikke hvor stor interesse du har for selve webdesign, om du kun er ute etter en fin side å brife med i klassen, men du bytter jo design og viser jo fisker i støtt og stadig så noen form for interesse må du jo ha for "faget", derfor vil jeg mene at det verken er moro eller lærerikt når du får alle på forumet til å gjøre ting for deg. Det er ihvertfall hva jeg mener. og for all del, er jo kjekt at folk viser deg hvordan det skal gjøres og slike ting, er ikke det jeg mener, men har du interesse av deg så jobber du med det selv også. Og george: ja, blomstene/hagen og logoen er lagd av en annen, og skulle gjerne hatt de selv jeg er ikke det, men joshua er jo flink i css og koding så han dekker ihvertfall noen av delene innen webutvikling men må si jeg ble litt skuffa når jeg leste det var en annen som hadde lagd hagen hans. Endret 6. november 2005 av resol Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 En må nok la folk ta seg frihet til å fokusere og prioritere, ja! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Hva syns dere til nå? http://home.no.net/fuzzy2 Forsatt litt bugs, men... Bland annet så virker ikke bakgrunnen som skal være under menyen i FF Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Synes du bør kutte ut smiley'ene i teksten. Ser litt amatør ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå