Gå til innhold

Fisk - Kritikk ønsket!

Anbefalte innlegg

Bildet var pent, men det er kanskje ikke ditt? Uansett, sett ganske mye av det samme før. Og de fuzzy-greiene ødlegger oppe til høyre. Ellers var tingen ETTER headerbildet ganske skuffende, kjedelig typografi.

5100877[/snapback]

Bildet er tatt fra denne siden: http://sxc.hu/

Hvordan kan jeg forbedre det oppe til høyre?

Hvordan kan jeg forbedre typografien?

Er veldig glad for hjelp, tips og triks :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At produktet ikke blir ditt eget.

5106558[/snapback]

Og? Det er ikke noe feil i å få litt hjelp her og der. Produktet er uansett 100% hans eget. Hva tror du er poenget med dette forumet? Hvis vi foreslår en forandring i et design, skal det plutselig ikke være forfatteren sitt eget verk? Det blir det samme.

Lenke til kommentar

fuzzy: Ikke en dritt galt med å få andre til å gjøre noe for deg, men har du et snev av interesse for webdesign og koding så setter du deg ned å prøver selv, lager 300 jalla utgaver, som kanskje blir slakta og ikke er like kule som de andre folka sine, men du lærer ihvertfall noe av det. Nå vet jeg ikke hvor stor interesse du har for selve webdesign, om du kun er ute etter en fin side å brife med i klassen, men du bytter jo design og viser jo fisker i støtt og stadig så noen form for interesse må du jo ha for "faget", derfor vil jeg mene at det verken er moro eller lærerikt når du får alle på forumet til å gjøre ting for deg. Det er ihvertfall hva jeg mener.

og for all del, er jo kjekt at folk viser deg hvordan det skal gjøres og slike ting, er ikke det jeg mener, men har du interesse av deg så jobber du med det selv også.

Og george: ja, blomstene/hagen og logoen er lagd av en annen, og skulle gjerne hatt de selv jeg er ikke det, men joshua er jo flink i css og koding så han dekker ihvertfall noen av delene innen webutvikling ;) men må si jeg ble litt skuffa når jeg leste det var en annen som hadde lagd hagen hans. :yes:

Endret av resol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...