Gå til innhold

Fisk - Kritikk ønsket!

Anbefalte innlegg

Satt og kjedet meg og endte opp slik:

Ris og ros?

(Ja jeg vet, "Bare 2 farger")

Jeg synes selv at font valg i main ikke passer, hva synes dere? Hvilken font bør jeg velge istedet?

EDIT: Man ser det ikke så veldig godt, men det skal være en 5px hvit border på venstre og høyre side.

EDIT2: Bedre bilde: http://home.no.net/fuzzy2/hei.jpg

Fisken:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det ligner på de andre sidene du har laget. Sorry mac, men jeg liker ikke denne resikuleringen av gamle design :p

Headeren var veldig pen, men det stopper der. Under er det jo bare litt hvit tekst på svart bakgrunn. Og selv om du erkjenner selv at du kun bruker to farger, hadde nok et hint av passende farger løftet den et hakk opp. Trenger jo ikke vært signalrød eller noe slikt, men kanskje litt brunt elns.

"Skrevet av fuzzy" ville jeg heller ha brukt til å oppgi navnet ditt.

Lenke til kommentar

Ting du kan gjøre for å piffe opp designet:

- Det virker som du prøver å lage et litt "grudgy" design (?), prøv å gjør det enda mer slitt. Slitte rammer..

- Hvordan skal :Hover på menyen se ut?

- Fjern .moo.no.. ser ikke særlig bra ut.

- Du kan jo bruke en bakgrunn i overskriftene for å fremheve den slitte looken. Ville også gjordt de betydlig større, er så vidt det er forskjell i størrelsen på overskriftene og mengdeteksten..

- Siden er fargeløs. Med andre ord gankse kjedelig. Du kan lage minimalistiske design, selv om du har med innslag av farger. Feks. kan du prøve å gjøre sykkelen rød ved å bruke penneverktøyet i PS og trace' rundt.

Kansje prøve å få et litt mer logopreg på "Fuzzy"?

- Ville gjordt siden 200px bredere.

- Få inn en pen bakgrunn.

Som sagt tidligere i tråden så virker det som om du bare resirkulerer det forrige designet ditt.. Prøv å tenk helt nytt. Sett deg ned å tegn noen skisser for hånd før du begir deg inn i PS. Inspirasjon er også en god kilde til å klare og tenke nytt.. Zengarden f.eks.

lykke til! :)

Lenke til kommentar
Har nå endret fargen i header, farge og størrelse og diverse på skiften og lagt på hover.

Ble det bedre? Mer jeg bør endre på?

Jeg greide ikke å lage grundge rammer, ble litt vansklig det...

Link: http://home.no.net/fuzzy2/rod.jpg

5100313[/snapback]

likte denne siden jeg... enkel og stilig... konge-header spør du meg.

en grunderamme er ikke såå vanskelig.. dette rotet jeg sammen på 1-2-3 (sier ikke at dette er det beste du kan lage, men om du vil prøve å bruke denne.. be my guest)

post-65662-1131037206_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kanskje det ja, men som dere ser så har jeg svart inni main og svart utenpå. Så det blir ikke fint med grungde ramme.

Hadde jeg bare funnet en bakgrunn som passer, noen tips? Har ikke peiling på bakgrunner til hjemmesider, alltid brukt 1 farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...