The_Viper Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei! Lurer på om jeg kan kjøre en høyere refreshrate på L550 min. Den ligger nå på 1280*1024 @ 60Hz. Kan jeg skru på noe høyere en dette, eller er ikke dette mulig? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det her har vel blitt sagt slik ca. en million ganger før, men jeg kan vel like gjerne gjenta det. Refreshrate har absolutt ingenting å si på LCD-skjermer. Den er på 60Hz samme hva du gjør (noen LCD-skjermer lar deg visst skifte på RR, men det har ingen reell virkning). LCD og CRT fungerer på fundamentalt forskjellige måter i hvordan de tegner bildet. CRT tegner det pixel for pixel horisontalt-serielt, mens LCD oppdaterer hver enkelt pixel et visst antall ganger i sekundet, individuelt. Du får ta det her med en klype salt, jeg er ikke så veldig inne i det her, men jeg anbefaler deg å søke på emnet, både her på forumet og ellers. Du finner helt sikkert en hel masse om det. Lenke til kommentar
The_Viper Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ok! Takk for svaret. Har bare lurt litt på det. Men nå fikk jeg svar. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå