abrj Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Heisann folkens. Saken er den at jeg driver og utdanner meg innenfor noe som heter akupressur og i den forbindelse er på utkikk etter et rimelig lokale eller leilighet i området mellom Oslo vest og Drammen (aller helst rundt Asker da). I den anledning har jeg lagd en side som beskriver mine ”ønsker”. Mitt spørsmål er da som følger; er det noen her inne som har noen kjennskap til et billig lokale eller leilighet? I så fall: kontakt meg pr. pm, eller pr. e-post eller telefon (all info står på den forklaringssiden) Endret 11. mai 2006 av abrj Lenke til kommentar
abrj Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 *daske på lanken mens jeg bumper* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Eneste jeg vet om er i Hønefoss ... Og det er vel litt langt unna. Moderne og romslige lokaler ved fossen for 2500,- i mnd. Ikke at jeg helt skjønner hvordan det kan være så billig, men det henger da enorme bannere over inngangen med det tilbudet. Edit: Det er det gamle biblioteklokalet. Endret 11. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå