sxxxe83 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Har sangen som mpeg fil på 77.7 kb.. Bare 13 sek, klarer ikke å huske tittelen på den sangen, noen som vil hjelpe meg? mail meg: [email protected] Lenke til kommentar
knutjoha Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 send over fila så skal jeg høre om jeg finner det ut.. ok?? Knut Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 her og. Jeg har et hode for sånt Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 legg den ut på nette elller send den t mej da.. mail: [email protected] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hehe jeg har også noen sanger jeg trenger tittel på: se: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...st=1&replies=10 ((((du har foresten postet denne i feil foum, denne hører hjemme i musikk,lyd,lydkort (eller hva det heter) Eller kanskje den skulle ligget i off-topic)))) Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Flyttet. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 hallo.. takk for sangen.. den va faktisk kul.. tru d e e-type eller nokke anna slikt band.. kan d stemme? hører ikje ka sang d e på dinna korte stunda.. men prøv å legge merke t ka dei synge so prøve du å laste ned(hjelpt mej maaange ganga) men for all del.. fortell oss ka sang d e.. :razz: hilsen Kim Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 mail den til med så skal jeg se om jeg kjenner den igjen. du ser mailen min om du klikker på messenger-ikonet Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Er det den som låter: "dum di dum di dum dum dum di dei - laa laa laa lalalalaaaa - dum di dei - laaaaa?" For da vet jeg hvilken sang det er snakk om Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Geisha Dreams - rollegirl d e sangen.. seint men godt.. .P laster den ned no.. :razz: -Kim- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå