eldo Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har ett 9700 256 mb minne mobile skjermkort stående i min Whitebox Cl 25. Har en cpu på 1.7 ghz pentium m og 512 mb minne. Jeg har prøvd å spille både half life 2 og far cry på min oppløsning og min eyecandy og selv da får jeg problemer. Problemet er som følger: Jevne hang-ups på kanskje 0.5 sekund.. kommer veldig ofte i sammenheng med lyd virker det som. For eksempel når jeg avfyrer et skudd. Går vel 3-4 sekunder mellom hver gang jeg får en "hang-up". Noen som har en formening om hva det kan være? Mvh Karsten Refsdal Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Likner veldig på problemet jeg har postet om her. Borsett fra at mine hang ups er mer slow-downs og varer lenger. Det du sier om lyden virker likt, men det er jo mulig det skjer pga. grafiske effekter forbundet med skytingen? Lenke til kommentar
eldo Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Har nå fått meg ny pc med x600 mobile.. har faen meg samme problem her.. nå er jeg litt lei av ati må jeg innrømme. Er jeg bare dum? Eller skal det være sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå