Tee_Kay Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvordan kan jeg åpne porter i en linksys router? Får sikkert åpna, men detter bare ut etter på. Ser slik ut når jeg prøver å åpne: Lenke til kommentar
SirHiss Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hvordan kan jeg åpne porter i en linksys router? Får sikkert åpna, men detter bare ut etter på. Ser slik ut når jeg prøver å åpne: 5096824[/snapback] Skjønte ikke helt hva du mente. Bruk forwarding til å åpne porter, ikke filters. EDIT. Hehe tror jeg skjønner problemet ditt. Du sperrer portene i stedet for å åpne de. Står egentlig ganske greit forklart i bildet du posta; 'Filters enable you to prevent certain PCs on your network from accessing your internet connection". Taster du inn ipn din her sperrer du deg selv ute fra nettet. Nice one! :!: Fjern det du har fyllt inn i filters, bruk 'forwarding' taben, og fyll inn tilsvarende verdier der så fungerer det nok. Endret 2. november 2005 av SirHiss Lenke til kommentar
holvik Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 HER er der endel tips og eksempler på forwarding av porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå